Gå til innhold

Løs hud etter vekttap - hva kan gjøres?

Anbefalte innlegg

Typen min var ganske overvektig før, han veide rundt 105 kg, og han er bare 172 cm høy. Når han var 17 begynte han å trene veldig mye, og samtidig sluttet han å spise. Så ett år etter, når jeg ble kjent med ham, veide han bare 60 kg. Nå er han snart 25 år, og han har lagt på seg ca. 20 kg i muskler, men fortsatt har han løs hud og strekkmerker, særlig rundt magen, men også litt rundt armene. Han har veldig komplekser for dette, og lurer på om det er mulig å fjerne denne huden på noen måte. Det er ikke snakk om mye hud som er 'til overs', kanskje en centimeter (i bredden), men det plager ham veldig. Er det noen som har erfaring med dette? På forhånd takk for svar:)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Overflødig hud kan fjernes ved et plastikkirurgisk inngrep. En spesialist i plastikkirurgi kan vurdere omfanget av og prisen for et slikt tiltak for typen din. Jeg vil tro at han kanskje er tjent med å avstå fra dette. I Doktor Online i Sverige har vi en plastikkirurg som svarer på spørsmål. Adressen er:

http://www.doktoronline.se/forum/6/

Gjest Christian Anker, lege

Overflødig hud kan fjernes ved et plastikkirurgisk inngrep. En spesialist i plastikkirurgi kan vurdere omfanget av og prisen for et slikt tiltak for typen din. Jeg vil tro at han kanskje er tjent med å avstå fra dette. I Doktor Online i Sverige har vi en plastikkirurg som svarer på spørsmål. Adressen er:

http://www.doktoronline.se/forum/6/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...