Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

kan ikke skjønne at det er noe fint, har du tengt på hvor stor infeksjonsfaren er???

Nei,dette bør du la være,,

Skrevet

Å satan inni helvete!

Har han skjært helt til ørene?

Faen, trodde jeg var "tøff" som klinte til med en nål gjennom pikken, men det der tar jo helt kaka...

Er det virkelig noen i Norge som gjør det der?

Skrevet

Dette er galskap! Intet mindre!!

Det som spørsmålet som umiddelbart dukker opp i mitt hode når jeg ser sånne bilder, er hvordan disse gutta/jentene skal klare å kapre partnere i framtiden.

Det er trossalt begrenset hvor mange partnere man kan finne på sirkus.

Annonse

Skrevet

Det som spørsmålet som umiddelbart dukker opp i mitt hode når jeg ser sånne bilder, er hvordan disse gutta/jentene skal klare å kapre partnere i framtiden.

Det er trossalt begrenset hvor mange partnere man kan finne på sirkus.

Ja, jeg vil tro at det er et fåtall jenter som liker gutter med skamfert ansikt. For det kaller jeg dette.

Skrevet

Ja, jeg vil tro at det er et fåtall jenter som liker gutter med skamfert ansikt. For det kaller jeg dette.

Ser ikke noe bilde jeg?

Gjest undertgenet
Skrevet

Jeg velger å IKKE klikke meg inn på linken..., for jeg vil sove i natt,...og de neste nettene. Høres ekkelt ut...

• 5 måneder senere...
Jørgen Sørheim
Skrevet

sukk.. det er et bilde fra en film.

klyper med salt, folkens. kjekke saker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...