Gjest trrrish Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvilken rett har min kamerat til å putta hånda si inn i trusa mi når jeg sover av meg fylla? Hvilken rett har en fremmed til å ta hånda mi og putte den på ...tissen hans...når jeg er full? Hvilken rett har en fremmed til å prøve å få meg til å sitte på fanget hans og så prøve å kysse meg og så prøve å stoppe meg når jeg vel vekk fra han? Hvilken rett har pappa til å storme mot meg å kysse meg når jeg ikke kjenner han og heller ikke har sett han på 12 år, og han for meg bare er en fremmed idiot? Hvilken rett har min psykiater til å spørre meg ut om jeg onanerer? Hvilken rett har en journalist jeg treffer på Carl Johan som ber meg svare på noen spørsmål, så ta meg med til en park og plutselig begynne å spørre ut om sexlivet mitt, om jeg onanerer og så begynne å si han skal spandere middag på meg og mase om at jeg skal bli med han på nakenbading? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87765-overgrep-eller-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helt klart overgrep Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvilken rett har min kamerat til å putta hånda si inn i trusa mi når jeg sover av meg fylla? Ingen rett, dette er helt klart et overgrep. Du bør ikke bli så full at du ikke har kontroll (og kommer deg hjem), men det gjør det ikke til noe mindre overgrep det han gjør. Hvilken rett har en fremmed til å ta hånda mi og putte den på ...tissen hans...når jeg er full? Heller ingen rett, det er et overgrep, men du må passe bedre på deg selv og ikke bli full hvis du omgås mennesker du ikke kan stole på. Overgrep er det uansett. Hvilken rett har en fremmed til å prøve å få meg til å sitte på fanget hans og så prøve å kysse meg og så prøve å stoppe meg når jeg vel vekk fra han? Heller ingen rett, det er et overgrep mot deg. Hvilken rett har pappa til å storme mot meg å kysse meg når jeg ikke kjenner han og heller ikke har sett han på 12 år, og han for meg bare er en fremmed idiot? Kommer helt an på situasjonen, hvis han var veldig glad for å se sin datter og ville omfavne deg, så er det kanskje ikke rart, selv om du ikke likte det. Hvilken rett har min psykiater til å spørre meg ut om jeg onanerer? Om man har et seksualliv (med andre eller med seg selv) kan være relevant for å finne ut hvordan du har det. Hvilken rett har en journalist jeg treffer på Carl Johan som ber meg svare på noen spørsmål, så ta meg med til en park og plutselig begynne å spørre ut om sexlivet mitt, om jeg onanerer og så begynne å si han skal spandere middag på meg og mase om at jeg skal bli med han på nakenbading? Dette høres ikke ut som noen seriøs journalist, selvsagt skal du ikke bli med noen fremmede menn til parken, og selvsagt skal ikke fremmede spørre deg om slike ting. Du har tydeligvis opplevd mange mennesker du ikke kan stole på som gjør uønskede ting mot deg.Mye er helt klart overgrep, noe er ting du opplever ubehagelig, men som kanskje ikke er ment slik fra den andre part. Men du må også bli flinkere til å ta vare på deg selv, dessverre er verden slik at man ikke kan bli så full og stole på at ingen rundt en ikke utnytter situasjonen. Eller at man kan bli med fremmede mennesker og være sikker på at de bare vil være hyggelige. Det gjør ikke overgrepene mindre alvorlige, men du utsettes lettere for dette hvis du ikke tar vare på deg selv. Ikke drikk hvis du ikke bare er sammen med mennesker du stoler på, og drikk uansett ikke mer enn at du fint kommer deg hjem på en trygg måte. Og ikke bli med ukjente mennseker. Og fortell legen din og faren din og andre personer klart i fra hvis du føler de tråkker over dine grenser. Det er antagelig ment godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87765-overgrep-eller-normalt/#findComment-479486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.