Gå til innhold

Vær så snill ; ikke NÅ! Ungene trenger meg!


Gjest har ikke lyst

Anbefalte innlegg

Gjest har ikke lyst

Kjenner på hele kroppen at jeg holder på å dukke under igjen.

Men vil IKKE !

Har klart å holde meg oppe i mange måndere nå , og så frem til et år uten å bli deprimert igjen.

Men gråten og følelsene jeg sitter med kjenner jeg altfor godt igjen.

De siste årene har for det meste vært uutholdlige....

Men jeg har overlevd misshandling , voldtekt og opplevelser folk ikke engang kunne tenke seg!

Hva er det som gjør at noen skal få alt?

Guttungen har vært i storslag siden det ble snø for et par dager siden.

Da han la seg i går , gledet han seg stort til i dag for å teste ut det nye akebrettet sitt.

Hva skjer ?

Jo som så ofte , han får blødninger i natt , og har smerter .

Smerter som han må ha i noen dager til...

Hva består livet mitt egentlig av ?

Joda ; Smertelindring , intravanøs behandling , medisinering , trøsting , lite søvn , sykehusopphold , psykiske smerter ...

Venner og familie ; hva er det ?

Vet ikke ! Har ikke hatt på så lenge jeg kan huske.

Med 3 syke barn og jeg selv som er syk sier det seg selv at det kan jeg bare drømme om en gang i fremtiden å få!

For et år siden planla jeg å ta selvmord , men klarte ikke å fullføre det, siden ingen andre kan ta seg av ungene mine....eller gi dem den kjærligheten de trenger!!

Men tankene begynner å sveve igjen!

Hadde det bare vært noe som kunne hjelpe , men nei!

Hjelp ; ikke NÅ igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hvis du er alene med barna uten familie i nærheten, og med ekstra omsorgsbelastninger for et av barna, kan du ta kontakt med lege eller helsesøster. De skal kunne hjelpe deg til å få avlastning. Et helgehjem for barna kanskje, så du kan slappe av. En støttekontakt som kommer og tar dem med på noe som du ikke orker. Eller rett og slett hjelp i hjemmet.

Et er lov å be om hjelp. Forklar hvordan du har det og at du er redd det skalg å ut over ungene hvis du blir dårlgiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...