Gå til innhold

vanlig oppdragelse eller litt fucka opp?

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Ene dagen kunne mamma skrike: "ha deg ut av dette huset" så løp hun etter meg og slo meg, helt til jeg lærte å springe fortere å låse meg inn på badet så jeg slapp å bli slått. Så kastet hun meg ut, og jeg måtte ligge ute på plenen til jeg regnet med hun ikke var sint mer.

Så andre dager, når jeg tenkte på å flytte på hybel med en venninne: "Du har å bo her i huset til jeg dør!!!!!!!" (Hun hadde kreft og regnet med å dø før eller siden)

Høm, ville hun ha meg hjemme eller ikke da???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87769-vanlig-oppdragelse-eller-litt-fucka-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

litt fucka opp kjære trrrish!!!

( det er visst ikke normalt å få stoler slengt etter seg heller..)

er bare å se det i øynene: vi er så fullstendig fucka opp.........

lurer bare på hvem som har skylda.. alle eller bare noen få eller er det bare vi som er litt..... sarte....

dessuten blir jeg gal av alt det greiene med PTSD og slemme gutter og selv om de var fulle hadde de ansvar...

GRRR. det er jo ikke sånn det er..

Men mora di, hun var sikkert søt hun altså, men å oppdra unger, det kunne hun ikke!!

Hadde jeg blitt mamma engang hadde jeg for fandens baller ikke slått ungen min eller stengt henne ute i regnværet.

akk... nå kom jeg på at grunnen til at jeg ikke skal ha unger er fordi jeg slår.... men jeg skal ikke ha barn før jeg er mer stabil da.....

ble jo bare pjatt det herre her!

men: det var ingen vanlig oppdragelse, og han faren din kan dra ned til faren min så kan de sitte der og være fæle sammen!

*så drittlei fedre*

Gjest trrrish

litt fucka opp kjære trrrish!!!

( det er visst ikke normalt å få stoler slengt etter seg heller..)

er bare å se det i øynene: vi er så fullstendig fucka opp.........

lurer bare på hvem som har skylda.. alle eller bare noen få eller er det bare vi som er litt..... sarte....

dessuten blir jeg gal av alt det greiene med PTSD og slemme gutter og selv om de var fulle hadde de ansvar...

GRRR. det er jo ikke sånn det er..

Men mora di, hun var sikkert søt hun altså, men å oppdra unger, det kunne hun ikke!!

Hadde jeg blitt mamma engang hadde jeg for fandens baller ikke slått ungen min eller stengt henne ute i regnværet.

akk... nå kom jeg på at grunnen til at jeg ikke skal ha unger er fordi jeg slår.... men jeg skal ikke ha barn før jeg er mer stabil da.....

ble jo bare pjatt det herre her!

men: det var ingen vanlig oppdragelse, og han faren din kan dra ned til faren min så kan de sitte der og være fæle sammen!

*så drittlei fedre*

haha, ja så kan fedrene våre bli kjent, så kan de sitte der og proklamere hvor høyt de elsker hverandre og savner hverandre og true med å ta livet av seg til hverandre, så vi slipper høre på pjattet deres. som om jeg hadde brydd meg om han hadde dødd? lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...