Gå til innhold

Betennelse i muskelaturen

Anbefalte innlegg

Sten1365380323

Jeg har en betennelse som nå "sitter fast" i baksiden av høyre lår. Betennelsen har flyttet seg fra rompemuskelen til låret i løpet av en to måneders periode.

Jeg fikk betennelsen i juli 2002, som er stressrelatert. Vært hos allmenpraktiskende lege og fått betennelsesdempende flere ganger. Dette hjalp noe da jeg gikk på pillene, men med en gang jeg ikke tok de lenger (var ferdig med kuren) så er betennelsen tilbake i samme form. Har også vært hos fysioterapeut og fikk noen strekkøvelser, men dette har heller ikke hjulpet i noen større grad. Har også alternativt prøvd akupunktur, noe som har fungert bra, men betennelsen sitter nå så dypt at dette heller ikke har samme virkning som før.

Låret er nå så stivt at jeg har problemer med å sove om natten, da låret stivner i løpet natten og jeg våkner av smertene. Kulden ute er heller ikke av det beste.

Har dere noe å anbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87770-betennelse-i-muskelaturen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har noen tips som hjalp meg.

Kut ut all mat med sukker , sukker er det nesten i all mat.

Les innhold på mat nøye.

Følg boka blotype dietten spis i en til to uker bare medisinsk mat.

Hvis dette hjelper på smertene så kontakt en homopat eller kinosolog for og få hjelpemidler for og utslette sopp eller organismer som lever i blod og muskler.

Du får kansje betenelsen på grund av at organismer har fest i musklatur og ledd.

Boka kandida dietten er ogaå meger bra og lese for og få forståelse hva smertene kommer av eller fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...