Gå til innhold

Hjertet oppfører seg rart...

Anbefalte innlegg

Noen ganger (ca en gang hver dag) skjer det noe rat med hjertet mitt. Noen ganger når jeg hviler noen ganger når jeg er i fysisk aktivitet. Det virker som hjeret slår fort og stopper samtidig som det "kiler" i magen og jeg blir redd og litt svimmel. er dette noramlt eller er det noe feil med hjertet mitt? Hilsen en bekymret gutt på 21 ps: kan fortelle at jeg har cøliaki

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8779-hjertet-oppf%C3%B8rer-seg-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom

Svar til Robban.

Dette er et uskyldig og ufarlig fenomèn. Noen av oss kan få reflektorisk variasjon av såvel hjerterytme som blodtrykk, og det vil kunne gi deg slike symptomer. Noen ganger kan slike tilstander gi langsom hjerteaksjon eller blodtrykk på et nivå som kan gjøre oss svimmel.

Det er eventuelt en normal refleks, og det er ikke noe galt med hjertet ditt.

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom

Svar til Robban.

Dette er et uskyldig og ufarlig fenomèn. Noen av oss kan få reflektorisk variasjon av såvel hjerterytme som blodtrykk, og det vil kunne gi deg slike symptomer. Noen ganger kan slike tilstander gi langsom hjerteaksjon eller blodtrykk på et nivå som kan gjøre oss svimmel.

Det er eventuelt en normal refleks, og det er ikke noe galt med hjertet ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...