Gå til innhold

opp og ned depresjon?


deppa-81

Anbefalte innlegg

Jeg har sist år vært igjennom det jeg vil kalle det verste året i hele mitt liv. Det startet med halsinfeksjon og brennkopper, fikk pencillin, brennkoppene blusset opp igjen noen mnd etterpå, fikk samme pencillin. Fikk sterk halsinfeksjon igjen noen mnd etter dette, fikk igjen ny pencillin. Denne gang ikke brennkopper. Gikk to mnd til, brennkopper blusset opp igjen, fikk ny pencillin, flyttet hjemmenfra, gikk en mnd til fikk brennkopper igjen, nå fikk jeg den sterkeste antibiotikaen som skulle drepe alt bakterie, men neida.. han jeg flyttet sammen med flyttet vekk, jeg flyttet hjem, klarte ikke bo alene. Følte at jeg ville gråte av alt. Ingen kunne si noen ting til meg, jeg hadde mest lyst til å sitte hjemme med mor og spise søtsaker. Ingen ting som fristet. Ville ikke snakke med noen..kunne ligge i sengen å stirre i taket i timevis. Så kom selvfølgelig brennkoppene tilbake, gikk til legen, fikk ikke ny penciliin, for denne gang var det så lite. Men nå sa legen at de symptomene jeg hadde tydet på mild depresjon. Legen sa jeg måtte komme meg ut.. det gjorde jeg, men kjenner at det ikke skal noen ting til for at jeg bare faller tilbake og synes at alt er trist og leit. HAr lyst å gå hjem fra jobb.. kollegaen min sier jeg ikke snakker så mye som før, de sier gnisten min er forsvunnet.. men jeg finner den ikke igjen.. vet ikke hva jeg skal gjøre, alt er så komplisert.. har mest lyst til å komme meg ut å ri litt, sånn så før, men det er det lite tid til. Dessuten så har jeg tatt meg permisjon fra aerobicinstruktørjobb, orka ikke mer.. vet ikke om jeg kommer til å fortsette. alt virker så håpløst.

Håper noen kan komme med et seriøst svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Forundret meg at legen ikke tok forholdsregler ift alle antibiotikakurene. Hvis du ikke tok tarmbakterier eller drakk cultura så er sannsynligvis tarmfloraen din i total ubalanse. Trangen til søtsaker skulle tyde på det. At du er trøtt og lett deprimert også.

Det er ikke alle leger som greier å ta tak i slike ting. Men noen. Hvis ikke ta kontakt med en alternativ behandler.

Eller du kan prøve med en slik diett som brukes ved candida (en sopptype)-relaterte problemer.

Ta et søk, så finner du sikkert mye.

Det var det som feilte meg for noen år siden. Trodde jeg var blitt gal til slutt. Men da hadde jeg gått slik i ti år før det ble oppdaget. Måtte leve på diett i et år. Nå tåler jeg sukker igjen. Litt ihvertfall.

Lykke til! Det er verdt en forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret meg at legen ikke tok forholdsregler ift alle antibiotikakurene. Hvis du ikke tok tarmbakterier eller drakk cultura så er sannsynligvis tarmfloraen din i total ubalanse. Trangen til søtsaker skulle tyde på det. At du er trøtt og lett deprimert også.

Det er ikke alle leger som greier å ta tak i slike ting. Men noen. Hvis ikke ta kontakt med en alternativ behandler.

Eller du kan prøve med en slik diett som brukes ved candida (en sopptype)-relaterte problemer.

Ta et søk, så finner du sikkert mye.

Det var det som feilte meg for noen år siden. Trodde jeg var blitt gal til slutt. Men da hadde jeg gått slik i ti år før det ble oppdaget. Måtte leve på diett i et år. Nå tåler jeg sukker igjen. Litt ihvertfall.

Lykke til! Det er verdt en forsøk.

Jeg tok melkesyretabletter og drakk biola i løpet av den sterke kuren, så magen kan ikke være helt på tur. Men tenkte meg til lege imorgen, synes at det er noe som skurrer fælt når jeg begynner å gråte av en sportssending på tv2. Føles som om jeg er i en helt annen verden. Kan sitte å stirre i taket i timevis. Leste punkter for de som er deprimert på Glaxo Smith Kline sin hjemmeside, og det som sto der stemmte på en prikk, nesten alt ihvertfall.. tror derfor at det kan være lurt å gå til lege igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...