Gå til innhold

ANGST FOR JOBBEN? ELLER NOE ANNET?


Espen241274

Anbefalte innlegg

Hallo Dr:

Jeg er en gutt på 28 år som i løpet av de 4 siste årene endret min åtferd og oppførsel, noe som min familie og samboer har merket best, jeg hisser meg veldig fort opp og er generelt i dårlig form i de daglige, har også registrerte angst og panikk anfall hos min lege. Jeg jobber som ambulansesjåfør og familien min mener at disse problemene startet da jeg startet i jobben for ca 5 år siden, De vanlig plagene jeg har er smerter i skuldrer og nakke som fører til hodepine, føler at de halsen hovner opp når jeg kjører til jobb og forsvinner hvis jeg snur og kjører hjem igjen og den verste? er magesyren som plager svelge og magen og som gjør at jeg tror at føler at de er noe alvorlig gale i halsen, og da er spørsmålet til deg: BØR JEG SLUTTE I JOBBEN DA JEG IKKE FØLER MEG BETRE ETTER 4 MND MED SYKEMELDING OG AT JEG GRUER MEG TIL Å BEGYNNE Å JOBBE IGJEN? OG KAN DE STEMME AT MINE PROBLEM STAMMER FRA ANGSTEN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jobbe som ambulansesjåfør kan ta på psyken. Du trenger vel ikke nødvendigvis å slutte i jobben? Hva med å ta permisjon et år eller to for å prøve å jobbe med noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...