Gå til innhold

lenge siden..

Anbefalte innlegg

Hei alle nye og gamle!

Ser det er mange 'nye' her. Og mange tøffe, sterke sjeler!! Jeg er virkelig imponert over dere alle!!

Jeg er nå mer på et annet forum enn her -nemlig forum for rusterapi.... Jeg har i min kamp for å leve med voldtektserfaringene mine utviklet et alkoholproblem, og det har nå i lengre tid vært det jeg har kjempet mest med. Problemet har jeg fortsatt, men nå har jeg oppsøkt profesjonell hjelp for det, og da kommer de vonde minnene tilbake i full fart. Vonde drømmer, backflash, dårlig søvn osv.

Jeg begynner å miste motet, og tror snart ikke at jeg noen gang kan få det bra igjen! Selv om jeg har mennesker rundt meg som bryr seg, så er familien fraværende, og det er veldig sårende. Men jeg begynner å forstå at de aldri har vært der når jeg har trengt dem. Da jeg var 15 år og ble voldtatt første gang, var de der ikke for meg.... Ikke senere heller, da en eldre kjæreste voldtok meg flere ganger....... Jeg vet jeg er sterk, er nå 32 år, godt utdannet, alene med to barn, og klarer oppdragerrollen bra nok!! Men jeg har det for jævlig!!!

Faen for et liv!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87817-lenge-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...