Gå til innhold

noe rabbel

Anbefalte innlegg

Gjest ei jente

Ingen reagerer

ingen bryr seg

ingen kan hjelpe

jeg er en pest

jeg er en plage

jeg vet

og forstår,

og jeg vet at det er min egen feil

jeg vet og forstår at folk blir sliten av meg

at folk blir lei av meg.

Gjett om jeg er lei av meg selv!!

Hater ekle, skitne, motbydelige meg. HATER MEG!

uff...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87837-noe-rabbel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Syrinx

Hei jente!

Har selv opplevd det du går gjennom og forstår veldig godt dine forvirrede følelser.

Gråt ut. Det var ikke din skyld uansett!! Ikke ta den skylden på deg. Tillat deg å være sinna på den som gjorde det mot deg. Det er lov. Det er også lov å føle at noen har tatt noe fra deg uten å få lov til det. Hadde det vært snakk om materielle ting, ville det hett tyveri. Og det er også mot loven. Noen er glad i deg! Ikke alle er lei av deg! Du er ikke i veien! Det som hendte med deg - det er det som er i veien. Ikke du.

Kunne du gjort no annerledes? Nei.

Da har du gjort alt du kan. Nå må du ta vare på deg selv. Ikke tenk på alle andre. Det er deg og din kropp og dine følelser det er snakk om. OK?

Trenger du kontakt, så har vi hjelpetelefoner i dette landet. Dessuten kan vi prate i dette forumet.

En ting til: IKKE gi opp. Det er ikke verdt det. Skap ditt eget liv akkurat sånn som du vil ha det. Du kan faktisk det!

Klem fra en venn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87837-noe-rabbel/#findComment-480041
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...