Gå til innhold

sex og lei av dama si


Gjest qooq

Anbefalte innlegg

jeg drømmer ofte på andre damer når jeg har sex mad dama mi og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller åssen jeg skal fortelle det til henne? hva er grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sowhat?

Det er ganske naturlig å ha sex-fantasier, så jeg skjønner ikke hvorfor du må si det til dama di! Hun har sikkert sine fantasier hun også!

Det eneste du oppnår hvis du sier det er at hun blir lei seg og ikke tror hun er god nok!

Men hvis du er skikkelig lei og ikke tenner på henne, og ingenting funker, må du jo finne ut om du vil være sammen med henne eller ikke!

Jeg ville hvertfall ikke sagt noe hvis jeg ville fortsette å være sammen med henne!

Det finnes jo mange måter å piffe opp sexlivet på...! =)

- Sowhat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen lenge??

Tror ikke at du bør si det til henne.Tenk om hun sa at hun fantaserer om andre når dere har sex!!!

Absolutt ikke si noe! Hadde kjæresten min sagt at han tenkte på andre jenter mens vi hadde sex, ville jeg blitt supersåret. Vi tenker alle av og til på andre mens vi "holder på", men hvis du ligger med jenta fordi du ikke får den andre jenta som du evt tenker på når dere har sex, har du et problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke si noe! Hadde kjæresten min sagt at han tenkte på andre jenter mens vi hadde sex, ville jeg blitt supersåret. Vi tenker alle av og til på andre mens vi "holder på", men hvis du ligger med jenta fordi du ikke får den andre jenta som du evt tenker på når dere har sex, har du et problem!

kanskje hun ikke er den rette for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke si noe! Hadde kjæresten min sagt at han tenkte på andre jenter mens vi hadde sex, ville jeg blitt supersåret. Vi tenker alle av og til på andre mens vi "holder på", men hvis du ligger med jenta fordi du ikke får den andre jenta som du evt tenker på når dere har sex, har du et problem!

til, tequilla

dame som jeg tenker på er en god vennine av meg, det har ikke skjedd noen ting mellom oss enda.i tillegg de to jentene kjenner knappes hverandre.vært sammen 9 måneder,

vært vennine med hun andre 1,5år.begge to er kjempe søte men jeg vil gjerne ha vennine mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Fordi det er spennende å fantasere om andre damer. Menn har haremsfantasier, tilgang på mange kvinner. Dessuten å fantasere om andre kvinner gjør sexlivet mindre farlig. Overfor et fantasiobjekt behøver du ikke å prestere noe, du kan bare fantasere at du tilfredsstiller henne, uten å behøve å prestere annet enn å fantasere, mens med den du ligger blir det straks vanskeligere. Der skal du får til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...