Gå til innhold

så gikk det dårlig likevel


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

trodde at jeg skulle takle å komme hjem igjen, men nå virrer alt rundt i hodet på meg.

Det bølger, jeg orker ikke snu hodet, for da kiler det.., jeg er så sliten, så trett, føler meg så tung, jeg er ikke klar i hodet, føles som jeg svimeer av når som helst.

faen heller. jeg orker ingenting. og jeg aner ikke hvordan jeg skal bli bedre!

dra hjem og legg deg litt sier psyken stadig vekk. og husk pillene dine nå.

jada. men jeg kan ikke legge meg hver gang jeg blir ustø heller.. eller hver gang jeg får vondt. men faen heller! ingenting går jo over!

nå er jo endel kronisk da .. av de fysiske plagene.

men jeg er så trett, og slapp. og det tror jeg ikke har noe med den saken å gjøre, for jeg er LAAAT !

Jeg vil ha mer energi.. hehe har prøvd ginseng, men da tok jeg av..

og lysterapi har enten ingen virkning i det hele tatt, eller så tar jeg av da også..

og fy og feit jeg er nå, så skriker det i hodet mitt at jeg må slanke meg. mange kilo. og fy og mange feil jeg gjør. alt er feil!

og nå kan jeg ikke spise mer. bare litt frukt . jeg skal ned over 10 kg. jævla piller som blåser meg opp, jævla ribbe, jævla meg som ikke klarte å si nei til mat og spiste døgnet rundt helt ukontrollert.

helvete å jeg har så lyst til å skjære i fettet!!!

hodet er tungt og fullt av bomull, og jeg føler ikke særlig mye, bare at det er syklon i hodet mitt.

nei, nå må jeg legge meg nedpå litt igjen, nå banker det det i hele meg og alt dirrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt av en start på det nye året for deg, da!

Synes virkelig du skal legge deg ned, slappe av, ikke tenke på alt som er galt og være glad for at du har kommet deg hjem, der du tross alt trives best.

Så kan du gripe fatt i ett og ett problem istedenfor å skulle få unna alle på en gang!

Du kan jo ikke gå ned 10kg på en dag! Tror nå forresten ikke du trenger det, heller.

Tung er det nok mange som føler seg etter jula. Mye mat, mye kulde, lite trim - det er sånn det er for mange.

Med vanlig mat, vanlige aktiviteter, litt turgåing mm., så føler en seg snart lettere.

Er det ikke litt godt å være hjemme?

GODT NYTTÅR, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrinx

Hei Calestia!

Hva gikk dårlig, kjære deg. Du er i live etter jula!

og piller blåser opp kroppen og gjør vekta annerledes. Hva med å bytte piller? Selv har jeg vært borti Tolvon, Cipramil og masse andre antidepressiva som gjorde meg (i mine egne øyne) feit. Jeg følte meg feit fordi klærne mine ikke passa lenger,o g jeg var ikke vant til å bo i en større kropp. Snakka med legen og bytta til Zoloft. Da gikk jeg ned i vekt igjen, slik at i alle fall klærne mine passa.

Men er du helt alene ved valg eller fordi du ikke har noe valg. Du trenger ikke svare. Bare tenk over det.

Og for all del: Skjær ikke i kroppen din. Det er den beste måten å ødelegge huden på. Og jeg er sikker på at det ikke er noe i veien med huden din fra før. Da ville den isåfall kanskje plaget deg.

Og so what om du har spist mat i jula? Noe underhudsfett må vi jo ha for å ikke fryse spent ihjel nå som det er så kaldt.

Sender deg masse gode vibber nå.

Klem fra meg

(du kjenner meg ikke, men jeg er ei ganske grei jente på 29 år som har hatt angst siden jeg var 14)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...