Gå til innhold

Skuffet over deg NHD


Lyon

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg til deg den 30/12 om depresjon og graviditet.

Jeg har ventet hver dag på svar men du har ikke svart meg. Hva er grunnen til det? Er det det at du ikke KAN svare mht. hvordan den overdosen kan ha påvirket fostret?

Håper du kan svare meg da jeg er veldig bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon

NHD svarer ikke på allespørsmål som blir stilt her inne. Det har han ikke kapasitet til. Hvis jeg ikke tar helt feil så får han betalt for å svare på 20 innlegg i uka. Så da velger han ut de spørsmålene som kan være av interesse for flere her inne

Hvis du lurer på hvordan virkning en medisin har så kan du slå opp i felleskatalogen som ligger ute på internet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NHD svarer ikke på allespørsmål som blir stilt her inne. Det har han ikke kapasitet til. Hvis jeg ikke tar helt feil så får han betalt for å svare på 20 innlegg i uka. Så da velger han ut de spørsmålene som kan være av interesse for flere her inne

Hvis du lurer på hvordan virkning en medisin har så kan du slå opp i felleskatalogen som ligger ute på internet

Skjønner at du mener godt, men jeg vet også at felleskatalogen ligger på nettet, og jeg vet også hvordan jeg skal bruke den. jeg vet også at det står veldig lite om all medisin der i graviditeten.

Den er bare som en "veiledning" for den allmenne lege. Hvis en trenger info utover det må en ty til spesialister. Kanskje NHD ikke er spesialist på akkurat mitt spørsmål, men han har kontakter og andre spesialister han kan spørre.

Det har ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jeg av denne uvissheten. Jeg har søkt nettet på kyss og tvers men jeg finner ingen informasjon om denne problemstillingen.

Jeg lurer jo også på evt. hvilke skader jeg kunne ha påført fostret.

jeg holder det ikke ut, og hater meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattine

Gjør jeg av denne uvissheten. Jeg har søkt nettet på kyss og tvers men jeg finner ingen informasjon om denne problemstillingen.

Jeg lurer jo også på evt. hvilke skader jeg kunne ha påført fostret.

jeg holder det ikke ut, og hater meg selv!

Det er rimelig å anta at din almenlege eller andre behandlere også har slike kontakter - hvorfor spør du ikke dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rimelig å anta at din almenlege eller andre behandlere også har slike kontakter - hvorfor spør du ikke dem?

Du, det var en god ide!

Hvorfor gjør vi ikke alle det? Så kunne de jo bare lagt ned hele DOL, for da hadde vi jo ikke trengt dem, hadde vi vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...