Gå til innhold

orgasme


jeanett1

Anbefalte innlegg

hei! jeg er en jente på 18 år som har ett problem.. det er vel ikke det at det plager meg så mye.. men jeg savner det.. jeg har hatt 2 partnere og har aldri opplevd en orgasme.. jeg er like før veldig ofte.. men når aldri "klimaks".. jeg har nydelig sex.. så det er vel igrunn ikke noe "problem" i den forstand.. men.. Jeg onanerer desverre heller ikke.. det må en gutt til for at jeg virkelig skal tenne.. er det fler av meg? bør jeg engste meg ? jeg begynner og lure på om det er noe galt med meg.......

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm... hvis det skal en gutt til for at du skal tenne... hvorfor ikke overtale din utkårede (..hadde du en, forresten?) til å onanere sammen med deg?

bare man er trygg og ikke setter orgasmen som MÅL, men heller spenningen og nytelsen, kommer nok resten av seg selv.

kjekk tanke? eh? eh? hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arve synden

du spør om det er flere av deg.... mistenker du at det kan være foretatt en kloning?

Beklager den manglende relevansen til temaet ditt, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du spør om det er flere av deg.... mistenker du at det kan være foretatt en kloning?

Beklager den manglende relevansen til temaet ditt, men...

hahahahaha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... hvis det skal en gutt til for at du skal tenne... hvorfor ikke overtale din utkårede (..hadde du en, forresten?) til å onanere sammen med deg?

bare man er trygg og ikke setter orgasmen som MÅL, men heller spenningen og nytelsen, kommer nok resten av seg selv.

kjekk tanke? eh? eh? hehehe.

Har en vennine på 27år, som aldri har fått oragasme så du ikke alene.

Bli kjent med din egen kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... hvis det skal en gutt til for at du skal tenne... hvorfor ikke overtale din utkårede (..hadde du en, forresten?) til å onanere sammen med deg?

bare man er trygg og ikke setter orgasmen som MÅL, men heller spenningen og nytelsen, kommer nok resten av seg selv.

kjekk tanke? eh? eh? hehehe.

oi.. jeg kom det svar på løpende bånd ja:) altså.. ja.. jeg tror kanskje jeg tenker litt for mye på det.. kanskje håper litt for mye.. og derfor skjer det ikkenoe.. men jeg prøver og få bort tanken.. men det er jo klin umulig.. hehe.. nei.. jeg for vel prøve og ikke stresse noe mer med det.. og kanskje den plutselig en dag kommer.. jeg håper jeg håper :) men takk for svar!..selv om ett av de var utrolig teit.. men til de seriøse.. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at du savner orgasme, men i og med at du har vært like ved noen ganger, så er vell håpet ganske godt for at du en dag vil klare det også.

Men ved onani så vil du lære å kjenne kroppen din så godt at du vet hva som skal til for at du skal få orgasme. Du lærer å ta på de rette stedene, gjøre det på den måten som passer deg og stramme de rette musklene osv. Mye av dette er ikke så lett for en mann å gjøre, med andre ord hvis du ikke selv vet hvordan du vil ha det, så er det ikke så lett for partneren å vite det heller. Men ved felles utforskning så er det klart muligheten er der.

Det beste er selvsagt at du utforsket onani med deg selv, så du lærer kroppen din å kjenne.

Men "problemet" ditt er ikke så uvanlig. Du har ingenting å engste deg for og det er garantert ikke noe galt med deg:-))

Lykke til:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dyktig gjort

Jeg skjønner godt at du savner orgasme, men i og med at du har vært like ved noen ganger, så er vell håpet ganske godt for at du en dag vil klare det også.

Men ved onani så vil du lære å kjenne kroppen din så godt at du vet hva som skal til for at du skal få orgasme. Du lærer å ta på de rette stedene, gjøre det på den måten som passer deg og stramme de rette musklene osv. Mye av dette er ikke så lett for en mann å gjøre, med andre ord hvis du ikke selv vet hvordan du vil ha det, så er det ikke så lett for partneren å vite det heller. Men ved felles utforskning så er det klart muligheten er der.

Det beste er selvsagt at du utforsket onani med deg selv, så du lærer kroppen din å kjenne.

Men "problemet" ditt er ikke så uvanlig. Du har ingenting å engste deg for og det er garantert ikke noe galt med deg:-))

Lykke til:-)))

Har sett et par innlegg av deg i dag, der du markedfører dine evner veldig profft!

Jobber du med salg/markedsføring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett et par innlegg av deg i dag, der du markedfører dine evner veldig profft!

Jobber du med salg/markedsføring?

hehe. doktor online's forum, hvor mulighetene er endeløse, og talentspeiderne lusker bak hvert eneste hjørne..:)

skryt på deg litt nå, mrrx!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du savner orgasme, men i og med at du har vært like ved noen ganger, så er vell håpet ganske godt for at du en dag vil klare det også.

Men ved onani så vil du lære å kjenne kroppen din så godt at du vet hva som skal til for at du skal få orgasme. Du lærer å ta på de rette stedene, gjøre det på den måten som passer deg og stramme de rette musklene osv. Mye av dette er ikke så lett for en mann å gjøre, med andre ord hvis du ikke selv vet hvordan du vil ha det, så er det ikke så lett for partneren å vite det heller. Men ved felles utforskning så er det klart muligheten er der.

Det beste er selvsagt at du utforsket onani med deg selv, så du lærer kroppen din å kjenne.

Men "problemet" ditt er ikke så uvanlig. Du har ingenting å engste deg for og det er garantert ikke noe galt med deg:-))

Lykke til:-)))

takk for en kjempe flott svar mrxx :)) jeg ble veldig mye roligere..:)) takker takker takker! jeg skal nok få det til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullebukk1

takk for en kjempe flott svar mrxx :)) jeg ble veldig mye roligere..:)) takker takker takker! jeg skal nok få det til!:)

Sett igang, print ut det mr'n har skrevet...pass så du også får skrevet litt, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, et tips til deg og partneren din om du vil få orgasme er at han bruker tungen på deg. Og "suger" seg fast til klitorisen din, ettersom det er der mange jenter har "orgasmepunktet" sitt. Hvis det blir stimulert på riktig måte og lenge nok, så tror jeg nok du vil få en etterlengtet orgasme! Men!! Tålmodighet er nøkkelordet her.. og IKKE stress! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett et par innlegg av deg i dag, der du markedfører dine evner veldig profft!

Jobber du med salg/markedsføring?

*ler*..nei jeg jobber ikke med salg/markedsføring og passer ikke til det heller. Jeg er nok veldig dårlig til å markedsføre meg selv, desverre. Der har jeg mye å lære:-))

Ha en fin kveld:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at du savner orgasme, men i og med at du har vært like ved noen ganger, så er vell håpet ganske godt for at du en dag vil klare det også.

Men ved onani så vil du lære å kjenne kroppen din så godt at du vet hva som skal til for at du skal få orgasme. Du lærer å ta på de rette stedene, gjøre det på den måten som passer deg og stramme de rette musklene osv. Mye av dette er ikke så lett for en mann å gjøre, med andre ord hvis du ikke selv vet hvordan du vil ha det, så er det ikke så lett for partneren å vite det heller. Men ved felles utforskning så er det klart muligheten er der.

Det beste er selvsagt at du utforsket onani med deg selv, så du lærer kroppen din å kjenne.

Men "problemet" ditt er ikke så uvanlig. Du har ingenting å engste deg for og det er garantert ikke noe galt med deg:-))

Lykke til:-)))

Jeg bruker å ta på meg sjøl når vi holer på... Kjæresten min tenner på det, og jeg oppnår en ENORM nytelse! PS. Jeg holder heller aldri på alene. Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å ta på meg sjøl når vi holer på... Kjæresten min tenner på det, og jeg oppnår en ENORM nytelse! PS. Jeg holder heller aldri på alene. Gled deg!

Takker for tips tequilla!:) jeg skal teste:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Du er ung og med beskjeden erfaring. Etter hvert lærer du mer om din egen kropp. Jeg tror du skulle forsøke å onanere samtidig som du tenker på noe som er seksuelt opphissende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...