Gå til innhold

AD - nedsatt seksuell lyst


Li Mingli

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 40 år som har tidligere brukt Nefadar med meget god effekt mot sosial angst og depresjon. Nå sliter jeg igjen. Synes Nefadar nedsatte den seksuelle lysten og lurer på om det finnes andre antidepressiva som ikke har denne bivirkningen og som ikke generelt har mye andre bivirkninger.Jeg er klar over at Nefadar er regnet for å nedsette lyst mindre enn andre SSRI men synes allikevel at jeg opplevde dette som bivirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

hva med Fontex? jeg har laaangt fra noen nedsatt seksuell lyst på dette preparatet. og en ting til, noen sier de ikke klarer å få orgasme når de bruker SSRI.. men jeg lover deg-- den tar kanskje lenger tid...MEN DEN ER VEL VERDT Å VENTE PÅ!!! den er 100 ganger bedre når den først kommer!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Er vel individuelt dette, akkurat som virkning/ikke virkning.

Jeg fikk nedsatt lyst av Cipramil.

På efexor hadde jeg økt lyst,

men nedsatt evne til å få orgasme. Etterhvert tok evnen seg opp, men en måtte bruke veldig lang tid. Orgasmene var derimot mye bedre enn 'normalt'. Dette var den eneste 'hyggelige' bivirkningen jeg har hatt ved pillebruk, men den forsvant jo da jeg slutet med pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...