Gå til innhold

lei av bulimi


Gjest bulimijenta

Anbefalte innlegg

Gjest bulimijenta

Etter en god stabil jul med lite alkohol og normal spising og lite oppkast er jeg tilbake til det samme gamle igjen. Nesten med engang jeg kom tilbake til hybelen min mistet jeg all kontroll. trodde jeg skulle greie å ha bulimien mer under kontroll men det har jeg ikke. Nå er det bare spise-spy-spise mer-spy mer- ta noen piller som gjør at jeg sovner litt så jeg slipper å spise mer. tenker på mat til jeg sovner - våkne opp tenker på hva jeg kan spise og så spise igjen -så spy.

Er helt utslitt. Jeg går til psykoterapi men vi sitter bare og snakker om følelser og svirr. Mens jeg driver fortsatt like mye med bulimigreiene mine. Bulimien min har bare blitt mer og mer ekstrem og tar all min tid og energi . Nå sitter jeg og er helt svimmel og skjelver og er helt utslitt i nervene og har det vondt. Det eneste jeg har lyst til er å spise og spy , eller å drikke , men så har jeg ikke snart mer penger til hverken mat eller alkohol. Enda bra når jeg blir blakk..da slipper jeg å bruke dagene mine på å spise og kaste opp. Da får jeg litt hvile. I dagene jeg ikke spiser har jeg faktisk mere ro i meg også.

dette ble et rotete innlegg. Er bare så sliten og vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av dette. Jeg får jo behandling som tydeligvis ikke hjelper. Er helt desperat nå. Orker ikke å leve dette livet lenger. Og jeg har prøvd å bare " slutte å spy" men jeg klarer jo ikke.Er så svak og patetisk. Nå er jeg så sliten at jeg ikke orker og spy og spise engang og jeg tenker mye på selvmord. På og ta alle de pillene jeg har hjemme på engang og håpe på det beste. Jeg har lyst til å ringe noen jeg kjenner , men det blir alltid så mye styr. vil ikke bli dratt ned til legevakten og tvangsinnlagt eller noe.

håper noen kan gi meg noen konkrete tips om å fli frisk fra bulimi når en er så ute på vidda som jeg er. føler at hjertet mitt gjør vondt også nå , etter alle oppkastriene mine. jeg vet at jeg har elektrolyttforstyrrelser. Kanskje jeg er alvorlig syk og vil dø snart uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...