Gå til innhold

Begynner å lure på om det er meg(langt)

Anbefalte innlegg

NyVirkelighet

Jeg begynner virkelig å lure på om det er meg det er noe feil med..

Mandag opplevde jeg at atter en kollega var "over hele meg". Vedkommede hadde visst hatt et godt øye til meg i lengre tid. Men vi kjenner hverandre ikke SÅ godt, at jeg hadde oppfattet det.

Jeg har sett på han som en kjekk kar og at kanskje jeg kunne forelsket meg i han en vakker dag, hvis jeg bare ble bedre kjent med veskommede/fått orden på meg og mitt og kanskje kunne få sånne følelser for noen.

Mandag ringte han og ville treffe meg (han har vært fullstendig borte fra jobb i flere mndr). Jeg sa ja, det kunne vi sikkert. Det har skjedd så mye negativt i livet mitt den senere tid og jeg kunne nok trengt å være sammen med noen, så jeg kunne tenke på andre ting.

Men akk... Han ville visst ha sex og nærhet..

Ville kle av med og prøvde å overtale meg og til og med dro han brått net strømbebuksa mi... Jeg fikk helt panikk. Da han så spurte om jeg ville ligge oer, sa jeg at jeg helst vill hjem. Han tilbød seg da å kjøre meg, hvorpå jeg takket ja.

Nå er det bare enda mer kluss i huet mitt..

Er det jeg som ikke er flink nok til å avvise folk tvert?

Fordi jeg sjeldent tør vise sinne? Eller fordi jeg ikke liker å såre folk?

Hvorfor tenker folk bare på å ville ha sex med meg, uten å egentlig kjenne meg?

Kommer jeg noen gang til å få et godt og varig forhold til NOEN?

Virker jeg så "perfekt utad" at folk tror de får bare det de SER?

Kanskje dette til og med er feil forum...

Takk for at du orket å lese helt ned hit..

Hilsen frustrert

Fortsetter under...

Mannen var en dust og dem er det jo flere av.

Det viktige er at du:

1. Setter tydelige grenser, og ikke f.eks. ler det bort når menn blir nærgående.

2. Skjønner at du må passe på deg selv.

3. Gir blaffen i hva han eller andre måtte mene om deg hvis du setter tydelige grenser.

Sannsynligvis er det "deg" i den forstand at du ikke er tydelig nok, og ikke avviser tidlig nok. På den annen side har ingen rett til å tråkke på deg, uansett hvor utydelig du måtte være.

Ha respekt for deg selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...