Gå til innhold

Svingende humør


threzi

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her hos min beste venninne etter å ha vært på by`n i går. Hadde det kjempe artig. Før jeg dro ut på by`n så var jeg lei meg, jeg bare gråt. Gråt fordi jeg følte meg feit og stygg. Samboeren min og beste venninna mi sa jeg var pen og nydelig. Ikke ville jeg høre på dem, jeg følte meg så stygg og feit. Så dro jeg til venninna mi og ble sminket, da følte jeg meg bedre.

Så nå skal jeg trene 3 dager i uka, legge om kostholdet. For jeg skal kunne vise meg i bikini til sommeren. Ja jeg skal gå ned i vekt, sånn at jeg blir fornøyd med meg selv. Kan ikke huske sist jeg var fornøyd med meg selv en gang. Skal bli godt med salat i dag. Nam nam...

På tirsdag skal jeg i samtale med psykiateren min og to andre som jobber i psykiatrien. Jeg gruer meg fordi vi skal snakke om innleggelse eller mulig annen oppfølging. Det beste er at samboeren min skal være med. Jeg har vært innlagt mange ganger før, så jeg vet hvordan det er. Etter hvordan humøret mitt har vært i det siste så tror jeg at jeg trenger å være et sted der jeg kan føle meg trygg. Jeg føler meg ikke trygg når jeg er alene. Enten skjelver jeg av redsel eller så kaster jeg opp av redsel.

Jeg har tanker om å skad andre og meg selv. Har selv sagt prøvd å skad meg selv, men har funnet ut at jeg er nok skadet i fra før. Er jo skadet i sjelen, og de sårene vil aldri gro noensinne. Blir fort lei meg og begynner å gråte for nesten ingenting. Stemmene er mer intense enn noen gang. Går på zybrexa pga stemmer, syner og søvnvansker. Om det hjelper, jo litt så. Men jeg har nettopp startet med dem. Jeg skal skifte anti depressiva, fordi jeg føler at cipramil ikke hjelper lenger.Har brukt cipramil i over to år. Selv sagt hjalp det i starten, men ikke nå. Mulig det er en sammenheng over at jeg bruker flere typer medisiner?

Mange ganger skulle jeg ønske at jeg lå i ei grav med jord over meg. sånn at jeg har sluppet smerten jeg føler inni meg noen ganger. Å slippe å føle hender som tar på meg og øyner som ser på meg med et blikk som er helt grusomt.

Jeg har verdens beste venninne og samboer. Uten dem så hadde jeg ikke sittet her i dag og skrevet dette innlegget.

Ved bruk av anti psykotiska, så skal man helst ikke drikke alkohol. Har gjort det flere ganger og jeg merker at jeg blir sløv, men jeg har det kjempe artig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...