Gå til innhold

komplikasjoner etter abort???


Gjest en_som_trenger_hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest en_som_trenger_hjelp

hvilke komplikasjoner kan oppstå etter en abort. Og hvordan foregår en abort. Jeg er redd jeg har "havna i uløkka" og må ta abort. Et barn nå ville ødelagt hele fremtiden min... Jeg er så ung ennå!!! Jeg har ikke fått mensen ennå.Jeg skulle hatt den foe ei uke siden. Men jeg har ikke ligget med typen min, men jeg er redd han hadde noe på fingrene.... Så vær så snill å fortell meg: hva skjer under en abort? Hvilke komplikasjoner kan oppstå?? Jeg trenger svar snarest!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du skal ta det helt med ro inntil du vet om du er gravid. Gaa paa apoteket og kjoep en test,den vil gi utslag hvis du er gravid. Er det tilfelle, kan vi vende tilbake til hvordan du griper det an, men da maa du soeke lege og faa henvisning til abort som kan gjoeres med medisiner hvis man ikke er kommet saa langt, ellers blir det en utskrapning i narkose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du skal ta det helt med ro inntil du vet om du er gravid. Gaa paa apoteket og kjoep en test,den vil gi utslag hvis du er gravid. Er det tilfelle, kan vi vende tilbake til hvordan du griper det an, men da maa du soeke lege og faa henvisning til abort som kan gjoeres med medisiner hvis man ikke er kommet saa langt, ellers blir det en utskrapning i narkose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...