Gå til innhold

ødelegg for meg selv - hvorfor ikke


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

jeg bare graver dypere og dypere, og er riktig slem mot meg selv. jeg orker ikke stå på to ben, så jeg ligger på sofaen og tenker ødeleggende tanker.

Tar piller jeg ikke burde ta - og lar vær å ta de jeg absolutt burde ta

det er lenge til tirsdag.

føler meg ikke deppa heller.. bare totalt likegyldig og møkka lei. Vil gjøre meg selv ille.

Hodet suser ennå verre. Tror det sprenger snart. ser for meg hjerne massa utover golvet.

Klarer ikke riktig å holde ut. jeg lever ikke - har bare ikke tatt livet mitt

vet ikke riktig hva jeg skal gjøre. drikke? flere piller?

jeg holder bare ikke ut, men jeg gjør jo det.. for jeg er ganske nummen. jeg vil bare ikke være her.

jeg er for svak og livet for tøft

hvorfor blir det ikke bedre. åndene kommer igjen og igjen og igjen og jeg får ikke fred.

husker for mange år siden.

da var jeg dårlig bare innimellom.. periodevis. men det gikk over etter et par mnd. så tettere og tettere, sterker og sterkere. nå slipper jeg aldri unna. så hvorfor tro det blir bedre, når det bare er blitt verre?

jeg tror jeg er ødelagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

unnskyld for all sutinga..

jeg skal fikse det til tirsdag.. men nå skal jeg sove av meg rusen og ha det så bra. ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ER slem mot deg selv!!

Det burde du ikke være!

Skulle egentlig vært i nærheten og rista litt (mye) i deg!

Ikke rart du føler deg deppa når du gjør alt du ikke burde gjøre. Det er ikke bra for selvfølelsen!

Når du først skal ta tabletter, kan du vel ta dem du bør ta!

Høres vel ut som ei gammel hurpe med DEN pekefingeren nå!

Men jeg liker deg, og vil ikke at du skal ødelegge for deg selv.Kanskje trenger du en klem mer enn risting! Kanskje begge deler?

Hold ut til tirsdag, da, lille venn!

Enorm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...