Gå til innhold

"kor e alle heltane...."


Gjest Dipsey

Anbefalte innlegg

Gjest Dipsey

Heisann jenter!

Har vært lite aktiv her etter at jeg spontanaborterte! Vi har bestemt oss for å sette igang med nytt forsøk med ei gang. Så jeg venter mens på onsdag, og ringer inn denne!

Hvordan går det med dere andre som heller ikke ble gravide mens vi tok forsøk sånn noenlunde samtidig! Hva slags planer har dere da?

Noen som vet om det har bygget seg opp ventetid ved RH nå? Håååper inderlig ikke det!

Ser det er voldsomt populært å ha akupunktur ved siden her nå....er ikke det dyrt da dere??

Håper å bli mer aktiv etter hvert når det nærmer seg!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Dipsey!

Jeg venter også mens hvilken dag som helst, og ringer sporenstreks til RH!

Denne gang har jeg bestilt time på Balderklinikken til akupunktur i tillegg... Jo det koster penger! Vet ikke helt eksakt sum, men jeg regner med det ble sånn ca 3000.- totalt sist, da fikk jeg omtrent ti behandlinger tror jeg!

Men jeg ble jo gravid også, så jeg "tør" ikke la være denne gangen ;-)

Jeg har også hengt litt på sidelinja siden sist, men gleder meg egentlig til å prøve igjen! Håper også som deg at det ikke har blitt laaang kø, for det blir veldig lenge å vente helt til mars når man har psyket seg opp til å starte i februar :-)

Vi tastes vel i løpet av neste forsøk tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppelupp!

Lenge siden sist nå, ja. (-: Godt å lese at dere er så positive og starter opp med en gang. Har du hatt er fin jul? Tenkte på deg i julen, vettu...

Selv så er jeg to dager på overtid, etter å ha gått på Pergotime denne gangen. Og er SÅ spent! Skal snike til meg en test i morgen, men det er ikke mer enn 9 dager siden jeg hadde EL, så det kan være for tidlig å påvise noe hcg.

Uansett, jeg er vannvittig utålmodig nå, og SKAL HA 2 BLÅ!

Lykke til du også, med ny runde. Håper h*n blir der i 9 mnd. denne gangen. (-:

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda

Hei! Vi starter også opp igjen nå på januarmensen.Venter den om ca ei uke. Håper det klaffer bedre for alle sammen nå etter jul.ønsker alle sammen lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda

Jeg gikk til akupunktur før vårt første forsøk nå før jul. Jeg gikk fra mai måned og frem til desember da jeg startet med sprøyter.Hadde behandling under spray, men ikke sprøyter.Det var da en måneds avbrekk under ferien. Jeg betalte (kan sikkert variere) 320,- kroner for den første timen, da skal journalen settes opp, hun prater osv, før behandlingen. De neste gangene betalte jeg 230,- kroner timen. selve behandlingen varte i ca en time. For meg funket det da ikke, men har fortsatt stor tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dipsey

Hei! Vi starter også opp igjen nå på januarmensen.Venter den om ca ei uke. Håper det klaffer bedre for alle sammen nå etter jul.ønsker alle sammen lykke til.

Heisann!

Ja la oss håpe at det blir andre boller denne gangen. Skal du starte med sprayen nå i januarmensen, eller skal du som jeg ringe denne mensen inn og så starte uka før neste? Jeg skal ikke annet enn å ringe inn denne mensen, for så å starte spray ved neste mens.. må jo ha to blødninger etter sist forsøk..

Spennende tider imøte vi har..

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dipsey

Hei!

Tror ikke det er ventetid på RH. Ihvertfall kom jeg inn med en gang jeg ringte i desember. Starter opp med spray 9. januar.

heisann

da håper jeg inderlig at når jeg ringer så er det klar bane for neste forsøk..

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dipsey

Heisann snuppelupp!

Lenge siden sist nå, ja. (-: Godt å lese at dere er så positive og starter opp med en gang. Har du hatt er fin jul? Tenkte på deg i julen, vettu...

Selv så er jeg to dager på overtid, etter å ha gått på Pergotime denne gangen. Og er SÅ spent! Skal snike til meg en test i morgen, men det er ikke mer enn 9 dager siden jeg hadde EL, så det kan være for tidlig å påvise noe hcg.

Uansett, jeg er vannvittig utålmodig nå, og SKAL HA 2 BLÅ!

Lykke til du også, med ny runde. Håper h*n blir der i 9 mnd. denne gangen. (-:

Klemmer fra

Heisann sveisann..

Nå, snek du til deg en test i dag da? håper det gikk den veien det var ment til!

Joda, vi er fulle av nytt pågangsmot vi. Eneste skår i gleden er jo at jeg skal til utredning av arbeidsevnen sannsynligvis midt oppi alt sammen..men det får vi vel stå for når og om det kommer da.

Kos å høre fra deg igjen. Joda, jula og nyttåret gikk veldig flott for seg. Men nå er den ryddet vekk, og skal ikke frem før om 11 mnd til..

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dipsey

Hei hei Dipsey!

Jeg venter også mens hvilken dag som helst, og ringer sporenstreks til RH!

Denne gang har jeg bestilt time på Balderklinikken til akupunktur i tillegg... Jo det koster penger! Vet ikke helt eksakt sum, men jeg regner med det ble sånn ca 3000.- totalt sist, da fikk jeg omtrent ti behandlinger tror jeg!

Men jeg ble jo gravid også, så jeg "tør" ikke la være denne gangen ;-)

Jeg har også hengt litt på sidelinja siden sist, men gleder meg egentlig til å prøve igjen! Håper også som deg at det ikke har blitt laaang kø, for det blir veldig lenge å vente helt til mars når man har psyket seg opp til å starte i februar :-)

Vi tastes vel i løpet av neste forsøk tenker jeg!

Heisann jenta!

Da er jeg jo i alle fall sikker på at vi to skal sånn noenlunde i gang på samme tiden da..Jeg vet med sikkerhet at jeg får mens på onsdag, for det kontrolleres med tabletter... men for min del så kunne jeg godt hatt mensen tidligere..men så var det jo disse to blødningene før oppstart på spray som bestemmer det hele.

La oss håpe at det ikke er stor kø. Jeg er igrunnen forberedt på å skal ta siste forsøk sånn nå med ei gang, og om ikke det går vår vei, så kan vi i alle fall begynne å leve videre uten alle medisinene..

Tro meg, vi blir mer aktive når vi har fått datoer og møllen endelig er igang igjen..

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda

Heisann!

Ja la oss håpe at det blir andre boller denne gangen. Skal du starte med sprayen nå i januarmensen, eller skal du som jeg ringe denne mensen inn og så starte uka før neste? Jeg skal ikke annet enn å ringe inn denne mensen, for så å starte spray ved neste mens.. må jo ha to blødninger etter sist forsøk..

Spennende tider imøte vi har..

klem fra

Hei Dipsey! Vi skal ringe inn på januarmensen, så blir det oppstart den 20. dagen. Så oppstart av spray blir jo da i februar en gang. Så vi er likt der...sykehuset har satt av uke 10 til egguttak og innsetting. Bare for å ha satt av ei uke, som de sa.Men dette må jo reguleres når mensen faktisk er kommet, og etter ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er i gang med spray nå og er på dag 17,jeg skal spraye så mye lengre nå enn det jeg gjorde sist og lurer på hvorfor.....hmm.Jeg er også i gang med akupunktur og har også brukt homeopat medisin,jeg håper dette har noeen virkning.Første gangen betalte vi 500,- for en time og deretter 250,-

Jeg håper det går bra for oss begge og alle andre her inne,jeg er så redd for at det ikke klaffer denne gangen heller,men hvem vet. Håper bare de eggene fester seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...