Gjest mingler Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Hvordan vet du det er en Ulv der da? 0 Siter
Retz Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 HÆ? Og jeg som lot være å gi deg være-ond-med-alle-nye-velkomsten. Hvem er det da? Noen fra adopsjonsforumet som kødder med deg? :flire: 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 HÆ? Og jeg som lot være å gi deg være-ond-med-alle-nye-velkomsten. Hvem er det da? Noen fra adopsjonsforumet som kødder med deg? :flire: Vet ikke hvem det er, har aldri vært på mingle. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Hvordan vet du det er en Ulv der da? Det står Ulven som et medlem på forsiden til mingle. 0 Siter
Gjest mingler Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Det står Ulven som et medlem på forsiden til mingle. Dumt, jeg håpet Ulven var deg. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Å? Jammen... Eh? Kors på halsen. 0 Siter
nanna Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Kors på halsen. Jeg skal banke opp den oppvigleren - lover! 0 Siter
Femma Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 HÆ? Og jeg som lot være å gi deg være-ond-med-alle-nye-velkomsten. Hvem er det da? Noen fra adopsjonsforumet som kødder med deg? :flire: Go for it Retz......ta den fake Ulven.. :nå blir'e moro: 0 Siter
naiv Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Hehe - hadde det på følelsen. Jeg skrev t.o.m. at jeg ante ulver i mosen. Dessuten så stemte ikke fakta om deg. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Jeg skal banke opp den oppvigleren - lover! Håper ikke h*n har ødelagt mitt rykte ? Kan det bli verre ? :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Hehe - hadde det på følelsen. Jeg skrev t.o.m. at jeg ante ulver i mosen. Dessuten så stemte ikke fakta om deg. Godt at noen følger med. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Dumt, jeg håpet Ulven var deg. Hva ligger i håpet ? 0 Siter
nanna Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Håper ikke h*n har ødelagt mitt rykte ? Kan det bli verre ? :-) Egentlig ikke. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Fikk du trang til å renvaske deg nå? Det er ofte kjekt å få orden i sakene, ja. Vet ikke hva det har forårsaket av forviklinger, men jeg får vel beskjed om det er noe. Adressen min er som kjent [email protected] den er ikke så lett å jukse med. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Egentlig ikke. Takk Selv om det ikke sa meg noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.