Gå til innhold

"Ulven" på Mingle er ikke meg

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Alle som registrerer seg på Mingle må skrive et presentasjonsinnlegg, det må de for å kunne få skrive innlegg.

Jeg har gjort det, men jeg ser det ikke, gadd ikke prøve mer. Fikk en gul beskjed som jeg ikke rekker lese og ikke får bremsa.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

27

• naiv

7

• Amiga

5

• nanna

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hmmf... Jeg ble lurt.. Æsj.

Hva ble konsekvensen ?

Skrevet

Skal du vaske deg ? Ja en måned går fort, gitt ?

Også er det kaldt rundt fjøsa ?

Høh - fjøsa!

Her er det passelig gangavstand til alle byens fasiliteter + elg, rådyr og tyttebærtuer.

Skrevet

Jeg har gjort det, men jeg ser det ikke, gadd ikke prøve mer. Fikk en gul beskjed som jeg ikke rekker lese og ikke får bremsa.

Alle innleggene i velkomsthallen skal gjennom en moderator før de kommer på trykk så det er nok derfor du ikke så det.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Alle innleggene i velkomsthallen skal gjennom en moderator før de kommer på trykk så det er nok derfor du ikke så det.

OK, da blir det nok for knotete for meg tror jeg.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Eller har jeg misforstått ?

Skrevet

Det er bare i de første forumene det er sånn.

De andre kommer det opp med en gang.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er bare i de første forumene det er sånn.

De andre kommer det opp med en gang.

Forklar.

Hva kommer opp ?

Løvetann ? :-)

Skrevet

Forklar.

Hva kommer opp ?

Løvetann ? :-)

Altså: Innlegg i "Pinglemingle" må godkjennes for å synes. I de andre foraene kommer innleggene opp med en gang.

("Presentasjoner" var ved en feil satt på godkjenning det også, men det er rettet opp i.)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Altså: Innlegg i "Pinglemingle" må godkjennes for å synes. I de andre foraene kommer innleggene opp med en gang.

("Presentasjoner" var ved en feil satt på godkjenning det også, men det er rettet opp i.)

OK. Da får vi se om jeg kan lete opp noen krefter :-)

Skrevet

OK. Da får vi se om jeg kan lete opp noen krefter :-)

Slappfisk? ;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Slappfisk? ;-)

På latin: Skulkus Latus, betennelse på arbeidslysta.

Skrevet

Ja du har nok misforstått, innleggene vises ikke med en gang men det er kun i det forumet, ikke i de andre.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja du har nok misforstått, innleggene vises ikke med en gang men det er kun i det forumet, ikke i de andre.

ÅÅÅåååkeeiii.

:-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Dessuten ga jeg opp. Hvem har finni opp det der ?

Dere får "Mingle" så mye dere vil for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...