Ulv I Faarikaal Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Alle som registrerer seg på Mingle må skrive et presentasjonsinnlegg, det må de for å kunne få skrive innlegg. Jeg har gjort det, men jeg ser det ikke, gadd ikke prøve mer. Fikk en gul beskjed som jeg ikke rekker lese og ikke får bremsa. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Hmmf... Jeg ble lurt.. Æsj. Hva ble konsekvensen ? 0 Siter
naiv Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Skal du vaske deg ? Ja en måned går fort, gitt ? Også er det kaldt rundt fjøsa ? Høh - fjøsa! Her er det passelig gangavstand til alle byens fasiliteter + elg, rådyr og tyttebærtuer. 0 Siter
Amiga Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Jeg har gjort det, men jeg ser det ikke, gadd ikke prøve mer. Fikk en gul beskjed som jeg ikke rekker lese og ikke får bremsa. Alle innleggene i velkomsthallen skal gjennom en moderator før de kommer på trykk så det er nok derfor du ikke så det. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Alle innleggene i velkomsthallen skal gjennom en moderator før de kommer på trykk så det er nok derfor du ikke så det. OK, da blir det nok for knotete for meg tror jeg. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Alle innleggene i velkomsthallen skal gjennom en moderator før de kommer på trykk så det er nok derfor du ikke så det. Eller har jeg misforstått ? 0 Siter
kie Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Eller har jeg misforstått ? Det er bare i de første forumene det er sånn. De andre kommer det opp med en gang. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Det er bare i de første forumene det er sånn. De andre kommer det opp med en gang. Forklar. Hva kommer opp ? Løvetann ? :-) 0 Siter
kie Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Forklar. Hva kommer opp ? Løvetann ? :-) Altså: Innlegg i "Pinglemingle" må godkjennes for å synes. I de andre foraene kommer innleggene opp med en gang. ("Presentasjoner" var ved en feil satt på godkjenning det også, men det er rettet opp i.) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Altså: Innlegg i "Pinglemingle" må godkjennes for å synes. I de andre foraene kommer innleggene opp med en gang. ("Presentasjoner" var ved en feil satt på godkjenning det også, men det er rettet opp i.) OK. Da får vi se om jeg kan lete opp noen krefter :-) 0 Siter
kie Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 OK. Da får vi se om jeg kan lete opp noen krefter :-) Slappfisk? ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Slappfisk? ;-) På latin: Skulkus Latus, betennelse på arbeidslysta. 0 Siter
Amiga Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Eller har jeg misforstått ? Ja du har nok misforstått, innleggene vises ikke med en gang men det er kun i det forumet, ikke i de andre. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Skrevet 5. januar 2003 Ja du har nok misforstått, innleggene vises ikke med en gang men det er kun i det forumet, ikke i de andre. ÅÅÅåååkeeiii. :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 Dessuten ga jeg opp. Hvem har finni opp det der ? Dere får "Mingle" så mye dere vil for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.