Gå til innhold

Kaldt på Tynset : - 39 grader i dag !!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Høh, jeg fåkke sova hvis det ikke er minus 40 på soverommet. Jeg våkner om morran med ei snøfonn på brøstet og setter dyna opp mot veggen som en lem. Kaldt nå? Åssen blir'e med deg te vintern da?

;^)

Her er det -14,4, det ahr vært -28,5 i vinter. Hele uka har det vært mellom -20 til -25.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Og det var + 3,5 på Utsira fyr, iflg www.met.no

Jeg for min del foretrekker +35.

+25 er bedre i lufta og +5 i ølet. Her er det -19, det burde bare finnes i frysebokser. Jeg må tine Aftenposten før jeg leser den. Hønene legger bare et egg på 3 uker hver når det er så kaldt.

+25 er bedre i lufta og +5 i ølet. Her er det -19, det burde bare finnes i frysebokser. Jeg må tine Aftenposten før jeg leser den. Hønene legger bare et egg på 3 uker hver når det er så kaldt.

Moro i København for tida også:

http://netkontor.dk/cph/

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...