Gjest dukkelise Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nesten rart å tenke på året er omme.Jeg satt i fjor på nyttårsaften og grudde meg til det året.Hehe.å joda,jeg er glad jeg ikke ante hva som lå der fremme for meg,men du verden så mye bedre alt det jeg gjorde i år 2002 kan gjøre min fremtid. Jeg får nok masse å gjøre med meg selv og selvjobbing nå også,men jeg har nå fått ryddet veien så alt er klart til att jeg får gjøre skikkelig arbeid.Jeg er blitt sterk som fjell.Jeg tåler godt en støyt nå.Jeg har blitt kvitt en mann som gjorde meg redd.Ble sep.Jeg var hos lensmannen med alle regningene mine for å få orden på økon.Er snart ferdig med den jobben.Jeg begynte snakke om sex og mine tanker ang det i overgrepsgruppa.Jeg har kontakt med smi i molde.DE HAR GJORT EN MEGA JOBB!!!!De tok tak i meg da jeg var på vei til å avslutte alt. Joda.....jeg tror nå på fremtiden,men vet jeg enda har en vei å gå.Kansje den vanskeligste.Nemlig skifte tankegang. Jeg føler meg så veldig i veien hele tiden.Føler jeg gjør bare ting domt.Joda...dette innlegget også:-) MEN jeg skal kjempe til siste livskitten er gått ut av meg.Har jeg kommet så langt så skal jeg faen putre meg ike stoppe nå. Ikke gjør det dere andre heller.Jeg kan så godt huske da alt var svart.Da jeg satt her og var så deppa att jeg ikke viste om jeg levde dagen etter.KJEMP!! Håper alle får ett topp år. Gode tanker til alle fra meg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88087-%C3%A5r-2002/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.