Gå til innhold

Hvis du skulle velge en person

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

drikker ikke kaffe, men flere jeg ville ha truffet ;)

Har truffet flisa og spenning allerede. cmoo og anki vil jeg gjerne treffe. Og så er det noen til :)

Kan jeg treffe deg over et glass brus i stedet? ;) Eller en drink? Har hørt at du er helt rå på de ;)

hehe :)

Har lyst til å treffe deg også, synd at det ikke passet når du var her nede nå.. men håper vi får sjansen senere da :)

*klemmer*,

Annonse

Kan jeg treffe deg over et glass brus i stedet? ;) Eller en drink? Har hørt at du er helt rå på de ;)

hehe :)

Har lyst til å treffe deg også, synd at det ikke passet når du var her nede nå.. men håper vi får sjansen senere da :)

*klemmer*,

Jeg rå på drinker? HAHAHAHA

skal nedover igjen i sommer i bryllupp. Og om jeg husker riktig så skal jeg til byen du bor i*s*

jeg drikker ikke kaffe, men et glass brus ja ;D

Ble jo kidnappt da jeg var i Oslo sist, så det var ikke mange jeg rakk å treffe:) Men koselig var det likevel. Flisa var akkurat som jeg tenkte meg og det var egentlig flisgubben også ;)

Spenning var også en kjempekoselig mann.

Vi får ta det igjen i sommer*s*

klemmer

ps: har du instalert msn?

Hadde vært hyggelig å ta en rødvin med Retz. Og kommer hun ikke hit snart, så reiser jeg dit. Et sted ... hvor hun enn bor ... Hvor faen var det du bodde nå da Retz??

Bakom fjellet, og til venstre, Zir. Det lille, røde huset i pot-åkeren.

Men døh, rødvin?! Bayer, takk.

Hr Wulfi skal muligens begynne å kjøre langtransport. I hvert fall langt nok; Østlandet. Nye muligheter som passer studentlommeboka.

Pss..jævlig kaldt i dag. Først frøys fingra fast i rattet, så i bensinpumpa.

:teller resterende fingre:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...