Gå til innhold

Hvis du skulle velge en person

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg har ombestemt meg. Jeg orker ikke noe øl...men jeg skjønner jo godt at du kunne tenkt deg en øl sammen med meg da.

Det er nok klokest av deg å avstå, ja. For jeg er nemlig så morsom at du ville endt opp med å le øl ut av nesa hele kvelden - og det er ganske ubehagelig.

Jeg ville drukket kaffe med mislykket. Mest for å se om han er så stygg som han sier at han er.

Kunne tatt noen bilder og greier, og solgt dem videre til et sirkus.

tenk deg om det er så ille som h*h påstår da?

kunne ha endt veldig tragisk da sikkert :-D

Jeg har ikke fantasi nok til og tenke noen som kan se så ille ut jeg men...tenk for et sjokk og møte en som ser ut som man aldri kunne ha funnet opp i fantasien en gang!

Tipper mislykket er meget vakker ;o)

Annonse

Bakom fjellet, og til venstre, Zir. Det lille, røde huset i pot-åkeren.

Men døh, rødvin?! Bayer, takk.

Hr Wulfi skal muligens begynne å kjøre langtransport. I hvert fall langt nok; Østlandet. Nye muligheter som passer studentlommeboka.

Pss..jævlig kaldt i dag. Først frøys fingra fast i rattet, så i bensinpumpa.

:teller resterende fingre:

Jeg må bare minne deg om at det finnes ikke Wiper for funksjonshemmede. Vips, så var du ute :)

Jeg holder meg langt unna alle dolere. Det må være noe rart og skummelt med mennesker som gidder å sitte foran dol dag etter dag etter dag etter dag...

;-)

:-D

Kanskje derfor jeg ikke føler for og møte noen dolere ja *grubler*

*fnis*

Men på den andre siden, så er det vel ikke så forbaska artig og møte helt ordinære, kjedlige folk heller...de ser man jo nok av ;oD

Solsikke, fordi jeg er nysgjerrig på henne

Dette er et utdrag fra en tenkt kaffesamtale:

Jeg: er du helt, helt solsikker?

Hun: ja, jeg tror jeg er solsikker

Hehehe:) Så det sier du Altman. Men jeg drikker ikke kaffe, så det får bli en brussamtale :o)

Og det er jeg solsikker på :D

Duna1365380376

Bakom fjellet, og til venstre, Zir. Det lille, røde huset i pot-åkeren.

Men døh, rødvin?! Bayer, takk.

Hr Wulfi skal muligens begynne å kjøre langtransport. I hvert fall langt nok; Østlandet. Nye muligheter som passer studentlommeboka.

Pss..jævlig kaldt i dag. Først frøys fingra fast i rattet, så i bensinpumpa.

:teller resterende fingre:

Hm, jeg ville ha drukket rusbrus og champis med Retz :jepp: Liker ikke kaffe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...