Gå til innhold

Er så redd!


Paranoia

Anbefalte innlegg

Faen... Fikk svar fra "mental institution" i går.. skal komme på forvernsamtale eller hva de nå kaller det, på fredag. Fikk totalt angst og ble helt rar i hele kroppen når jeg leste det. Det skjer virkelig no! og det skremmer meg... Var vel ikke helt mentalt forberedt på dette her. Gruer meg så jævlig at jeg tror jeg kaster opp. Glir mer og mer inn i depresjonen igjen, men burde det ikke være motsatt, nå som jeg vet jeg kanskje får hjelp...?!

Gir snart opp hele greia. Ingenting nytter, og alt er bare jævlig. skjønner ikke hva som skjer med meg selv heller. Haff... Vl bare forsvinne. slippe å tenke. slippe bekymringer.

hvorfor kan ikke bare alt bli bra!? er så drittlei! kommer aldri til å bli bedre, i guess. så det er vel bare å innse det.

får sikkert ikke plass der, uansett. og da er vi like langt igjen. da kutter jeg ut hele psyk.pol. har prøvd i så mange år uten at noe nytter, så da kan jeg like så godt klare meg på egenhånd! *sukk*

Er bare så trøtt og lei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

du må ikke gi opp nå!

(ha.. ja det er jeg den rette til å si....)

jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur til psykehuset snart jeg og.. jeg får vel la vær å stikke av denne gangen da!!!!!

skal snakke om det til uka.

Kan jo hende det er akkurat dette du trenger vet du?

det vet du ihvertfall ikke før du har forsøkt..

hmm. vi kan jo gjøre en deal... vi forsøker igjen begge to, skikkelig, med all hjelp vi kan få....( en luring får komme å gi oss noen energi sprøyter tror jeg...)

bare la det stå til du. ikke tenk så mye på hva som skal skje, la dagen komme, og når den er der, gjør du det du skal, og vips så er du inne i systemet og før du vet ordet av det er du på trim klokken halv ti og spiser lunsj klokka 12..

det går så bra så! jeg kan jo leie deg i tankene..

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ikke gi opp nå!

(ha.. ja det er jeg den rette til å si....)

jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur til psykehuset snart jeg og.. jeg får vel la vær å stikke av denne gangen da!!!!!

skal snakke om det til uka.

Kan jo hende det er akkurat dette du trenger vet du?

det vet du ihvertfall ikke før du har forsøkt..

hmm. vi kan jo gjøre en deal... vi forsøker igjen begge to, skikkelig, med all hjelp vi kan få....( en luring får komme å gi oss noen energi sprøyter tror jeg...)

bare la det stå til du. ikke tenk så mye på hva som skal skje, la dagen komme, og når den er der, gjør du det du skal, og vips så er du inne i systemet og før du vet ordet av det er du på trim klokken halv ti og spiser lunsj klokka 12..

det går så bra så! jeg kan jo leie deg i tankene..

klems

hei!

Tusen takk for svar, og sorry at jeg svarer tilbake så treigt... :P

Jeg gruer meg no helt jævlig til fredag og denne forversamtalen. har kutta meg igjen og. ennå jeg liksom hadde "slutta".. :(

Hva skjer hvis jeg stikker av da? mister jeg muligheten til å være no sted dah?

Stoooor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

hei!

Tusen takk for svar, og sorry at jeg svarer tilbake så treigt... :P

Jeg gruer meg no helt jævlig til fredag og denne forversamtalen. har kutta meg igjen og. ennå jeg liksom hadde "slutta".. :(

Hva skjer hvis jeg stikker av da? mister jeg muligheten til å være no sted dah?

Stoooor klem til deg!

du må ikke stikke av.. det gjorde jeg..

jeg fikk plass senere igjen jeg da.. men da rotet de det til..

det går nok bra ser du. de biter ikke!

stå på nå !

stor reklems tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ikke stikke av.. det gjorde jeg..

jeg fikk plass senere igjen jeg da.. men da rotet de det til..

det går nok bra ser du. de biter ikke!

stå på nå !

stor reklems tilbake

jeg skal prøve å ikke stikke av, men er redd jeg plutselig får noia eller no, og bare vil vekk... menmen.. time will show..

vi får prøve begge to, og se hvor det fører oss hen!

*klemmer i massevis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...