Gjest olino Skrevet 6. november 2000 Skrevet 6. november 2000 Jeg er 29 år og ønsker meg barn. Jeg er dessverre en hel del overvektig, har pr i dag BMI på ca. 38. Jeg har også PCOS. Har tidligere brukt Diane, men står pr i dag ikke på noen medisiner. Menssyklusen varierer fra 30-45 dager. Ellers er jeg fysisk og psykisk frisk. Er overvekten min til hinder for at jeg bør bli gravid? Kan den uregelmessige syklusen gi meg problemer? Hva vil i såfall aktuell behandling være? 0 Siter
Gjest Sprudle Skrevet 6. november 2000 Skrevet 6. november 2000 Hei! Ville bare si at jeg er i akkurat samme situasjon som deg, mhht dette med overvekt og ønske om barn. Ønsker deg lykke til!!! Sprudle 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. november 2000 Skrevet 8. november 2000 Hvis du har PCOS og sjeldne eller manglende eggloesning, kan man behandle deg med tabletter Pergotime/clomivid. Det er en fordel for vellykket resultat om du slanker deg. Lykke til. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. november 2000 Skrevet 8. november 2000 Hvis du har PCOS og sjeldne eller manglende eggloesning, kan man behandle deg med tabletter Pergotime/clomivid. Det er en fordel for vellykket resultat om du slanker deg. Lykke til. 0 Siter
morild Skrevet 13. november 2000 Skrevet 13. november 2000 Hei! Jeg vil bare hilse å si at vi er flere i samme båt. Har i dag fått vite at jeg må gå ned endel kilo før jeg kan få ny pergo-kur. Jeg har gått opp mange kilo etter at jeg mistet mensen som følge av manglende eggløsning. 0 Siter
morild Skrevet 13. november 2000 Skrevet 13. november 2000 Hei! Jeg vil bare hilse å si at vi er flere i samme båt. Har i dag fått vite at jeg må gå ned endel kilo før jeg kan få ny pergo-kur. Jeg har gått opp mange kilo etter at jeg mistet mensen som følge av manglende eggløsning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.