Gå til innhold

Overvekt og ønske om å bli gravid


Gjest olino

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 år og ønsker meg barn. Jeg er dessverre en hel del overvektig, har pr i dag BMI på ca. 38. Jeg har også PCOS. Har tidligere brukt Diane, men står pr i dag ikke på noen medisiner. Menssyklusen varierer fra 30-45 dager.

Ellers er jeg fysisk og psykisk frisk.

Er overvekten min til hinder for at jeg bør bli gravid? Kan den uregelmessige syklusen gi meg problemer? Hva vil i såfall aktuell behandling være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sprudle

Hei!

Ville bare si at jeg er i akkurat samme situasjon som deg, mhht dette med overvekt og ønske om barn.

Ønsker deg lykke til!!!

Sprudle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har PCOS og sjeldne eller manglende eggloesning, kan man behandle deg med tabletter Pergotime/clomivid. Det er en fordel for vellykket resultat om du slanker deg. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har PCOS og sjeldne eller manglende eggloesning, kan man behandle deg med tabletter Pergotime/clomivid. Det er en fordel for vellykket resultat om du slanker deg. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil bare hilse å si at vi er flere i samme båt.

Har i dag fått vite at jeg må gå ned endel kilo før jeg kan få ny pergo-kur.

Jeg har gått opp mange kilo etter at jeg mistet mensen som følge av manglende eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil bare hilse å si at vi er flere i samme båt.

Har i dag fått vite at jeg må gå ned endel kilo før jeg kan få ny pergo-kur.

Jeg har gått opp mange kilo etter at jeg mistet mensen som følge av manglende eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...