Gå til innhold

Gravid uten samleie?


munin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sædsøl???????????

Nå vet ikke jeg hvordan dere onanerer hverandre, men jeg tviler sterkt på at sædcellene hans er så spretne at de finner veien inn i deg....

Men takk for inlegget,,,fikk meg til å dra godt på smilebandet. *knegg knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sædsøl???????????

Nå vet ikke jeg hvordan dere onanerer hverandre, men jeg tviler sterkt på at sædcellene hans er så spretne at de finner veien inn i deg....

Men takk for inlegget,,,fikk meg til å dra godt på smilebandet. *knegg knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ta det med ro, du blir ikke gravid av sædsøl. Det skal mer til, sæden må komme inn i skjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro, du blir ikke gravid av sædsøl. Det skal mer til, sæden må komme inn i skjeden.

Så om man onanerer eller hopper av i svingen, kan man ikke bli gravid om man treffer med spruten rett på/i de minstekjønnsleppene? Tenkte kanskje de kunne ta seg fram om det var tilstrekkelig med fuktighet for å svømme i jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om man onanerer eller hopper av i svingen, kan man ikke bli gravid om man treffer med spruten rett på/i de minstekjønnsleppene? Tenkte kanskje de kunne ta seg fram om det var tilstrekkelig med fuktighet for å svømme i jeg

Man kan bli gravid av ved å hoppe av i svingen!!! Men ikke av å onanere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bigdick

Man kan bli gravid av ved å hoppe av i svingen!!! Men ikke av å onanere.

Altså og hoppe av oi svingen og enda blir dama gravis er vel my pga at det pippler sed ut av penis under akten som de ikke legger merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bigdick

Man kan bli gravid av ved å hoppe av i svingen!!! Men ikke av å onanere.

Altså og hoppe av oi svingen og enda blir dama gravis er vel my pga at det pippler sed ut av penis under akten som de ikke legger merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...