Gå til innhold

en idè.. NHD og andre


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

jeg har tenkt ut en muligens mulighet..

å be om innleggelse.. og samtidig forsøke å gå på forelesningene, på kurs og kurs.. og stelle dyra som normalt ( bor ikke langt fra psykehuset). Slik at jeg opprettholder en tilnærmet lik hverdag, bare mye tryggere, roligere... osv..

Til jeg kommer ut av den onde sirkelen, får mer krefter, og kanskje jeg snart får løftet snuten opp..?

det er vanskelig å holde hodet over vannet når alt dreier seg om å skade og å gjøre det slutt. Og jeg får bare ikkke til å ta medisinene mine. men alt det andre er ikke noe problem..

jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare meg slik det er nå, jeg er fryktelig slem mot meg selv, og graver stadig dypere.

men jeg vil jo egentlig opp og frem!

*cali løfter snuten blærete i været og vifter med halestumpen*

skal, skal ikke...?

( tror nok jeg i såfall får plass temmelig raskt.. de løper jo for å hjelpe så fort jeg sier pip.`)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du skal be om innleggelse.

Tror du trenger faste rammer, forutsigbarhet, noen som er der for deg!

Om du kunne få dra hjem for å stelle dyra, kunne få gå på forelesning samtidig som du var innlagt, måtte det være veldig bra!

Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Går det an å bare be om en innleggelse, så får en det?

vel.. hvis jeg sier det som det er, blir jeg lagt inn på dagen på lukket avdeling til de finner ut hva de skal gjøre.. hvis jeg sier det på en snill måte, ringer psyken inn og spør pent om de har plass til lille meg, og kanskje må han skrive brev , det er det vanligste.. også hvis de mener det er aktuelt blir jeg innkalt til samtale hvor jeg snakker om hva jeg vil ha ut av oppholdet osv.. også pleier de å spørre om jeg har skadet meg og forlanger å få se sårene, og er de ille, ja da er det rett opp på lukket igjen..

kvakksalverne vil gjerne ha meg på psykehus, men jeg har alltid kommet meg hurtig ut derifra.. nå har de gitt opp å spørre meg, så det er opp til meg. men nå skal jeg altså prate om det..

detmå jo være en grunn til å dra, også et mål for oppholdet. vet ikke hvor mye som skal til for å bli innlagt, . som regel er det vel ille.. for det er jo ikke noe en har lyst til. ikke er det ferie og ikke er det gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maryland

vel.. hvis jeg sier det som det er, blir jeg lagt inn på dagen på lukket avdeling til de finner ut hva de skal gjøre.. hvis jeg sier det på en snill måte, ringer psyken inn og spør pent om de har plass til lille meg, og kanskje må han skrive brev , det er det vanligste.. også hvis de mener det er aktuelt blir jeg innkalt til samtale hvor jeg snakker om hva jeg vil ha ut av oppholdet osv.. også pleier de å spørre om jeg har skadet meg og forlanger å få se sårene, og er de ille, ja da er det rett opp på lukket igjen..

kvakksalverne vil gjerne ha meg på psykehus, men jeg har alltid kommet meg hurtig ut derifra.. nå har de gitt opp å spørre meg, så det er opp til meg. men nå skal jeg altså prate om det..

detmå jo være en grunn til å dra, også et mål for oppholdet. vet ikke hvor mye som skal til for å bli innlagt, . som regel er det vel ille.. for det er jo ikke noe en har lyst til. ikke er det ferie og ikke er det gøy..

Huff... kutter du deg selv? Eller er det andre ting du sliter med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

vel.. hvis jeg sier det som det er, blir jeg lagt inn på dagen på lukket avdeling til de finner ut hva de skal gjøre.. hvis jeg sier det på en snill måte, ringer psyken inn og spør pent om de har plass til lille meg, og kanskje må han skrive brev , det er det vanligste.. også hvis de mener det er aktuelt blir jeg innkalt til samtale hvor jeg snakker om hva jeg vil ha ut av oppholdet osv.. også pleier de å spørre om jeg har skadet meg og forlanger å få se sårene, og er de ille, ja da er det rett opp på lukket igjen..

kvakksalverne vil gjerne ha meg på psykehus, men jeg har alltid kommet meg hurtig ut derifra.. nå har de gitt opp å spørre meg, så det er opp til meg. men nå skal jeg altså prate om det..

detmå jo være en grunn til å dra, også et mål for oppholdet. vet ikke hvor mye som skal til for å bli innlagt, . som regel er det vel ille.. for det er jo ikke noe en har lyst til. ikke er det ferie og ikke er det gøy..

hvorfor legger de deg inn på lukket avdelig om de ser sårene?? verste jeg har hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest calestia

Huff... kutter du deg selv? Eller er det andre ting du sliter med?

jeg kutter...

og er suicidal, temmelig destruktiv for tida, tar overdoser og drikker.

sliter med tunge depresjoner og personlighetsforstyrrelser, samt spiseforstyrrelse.

og en liten dissosiativ lidelse da..

ellers er det bra...

takk som spør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...