Gjest bellen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg er enig i at vi kan sette en strek over denne saken nå og håper at vi ikke kommer i en lignende situasjon igjen. Jeg hadde egentlig nå innstilt meg på at du ikke ville veksle gavene nå og jeg synes ikke vi skal gjøre det bare p.g.a jeg ville det. Om du nå har funnet ut at du ønsker det er det greit. Om ikke så synes jeg vi skal droppe det. Om dere vil så kan dere komme hit en tur neste fredag på dagtid om det passer. Evt. en annen dag om den ikke passer så godt for dere. Så får vi håpe det blir et hyggelig treff selv om det har vært en del knuter på tråden. ja jeg regner med noen har hatt underholdning hvis de har fulgt med på Bellen og Wellas tråd... Neste fredag skal jeg på jobbintervju. Har ellers hatt litt problemer med bilen ,så jeg kjører minst mulig.Kanskje dere kan komme hit en tur når det passer,hvis alt ligger til rette for det. Jeg foreslår vi først må kunne snakkes på tlf... Vi får komme tilbake til dette med å møtes,og nei, jeg har ikke problemer med å bytte gavene.(Ikke lenger,etter alt dette) Neste jul, får vi heller kanskje gjøre en avtale om å ha det helt åpent,rundt dette med julegaver, så unngår vi dette på nytt. Er hjemme hele neste uke, kommer sannsynligvis til å begynne denne mnd. i ny jobb, på det stedet jeg snakker om. Da blir det fast tre dagvakter en uke og to dagvaketer en uke. Holder på å diskutere litt lønnstrinn,og har selv lov til å komme med litt krav. Kan jeg spørre hva du har i lønnstrinn? Vi har jo ca samme ansenitet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88188-wella/page/2/#findComment-509783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg mente fredag den 14/2. Jeg regner med at det kan bli vannkopper her snart for nå går det her i barnehagen også, det får vi jo se etter hvert. Tror ikke det blir problem om dere kommer selv om det skulle være vannkopper, det er langt verre å skulle da dra ut selv. 14/2 skal jeg altså på intervju. Vi får komme tilbake til dette, vet ikke når bilen blir satt inn på verksted, har litt dårlig økonomi for tiden, fikk strømregning på 15 000 kr, så det spørs om vi får muligheter til å kjøre . Vet ikke helt hva som feiler bilen, men Peter mener det ikke er helt forsvarlig å kjøre så langt med den enda. Kjører bare i nærområdet,til og fra butikken, og b.h.g. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88188-wella/page/2/#findComment-510538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wella Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 14/2 skal jeg altså på intervju. Vi får komme tilbake til dette, vet ikke når bilen blir satt inn på verksted, har litt dårlig økonomi for tiden, fikk strømregning på 15 000 kr, så det spørs om vi får muligheter til å kjøre . Vet ikke helt hva som feiler bilen, men Peter mener det ikke er helt forsvarlig å kjøre så langt med den enda. Kjører bare i nærområdet,til og fra butikken, og b.h.g. Hei igjen! Vi får da ringes til uka. Har vært på jobb i dag og skal jobbe igjen til helga, så det passer derfor best i neste uke for meg tror jeg. Våger ikke å love noen dag, for vi venter bare på vannkoppene. Får bare håpe gubben ikke får det. Han skal ta blodprøve for å finne ut om han har hatt de for det er jo enkelte som kan ha hatt de så lett i barneårene at de ikke har merket det visst nok. Om han ikke har hatt de så er det mulig jeg og dattera vår reiser hjem til mor og far en periode for å "isolere" gubben for smitte. Det kan være farlig å få det i voksen alder. Derfor er vi bekymret for denne sykdommen. Ang.jobben så tror jeg at jeg har lønnstrinn 32, men det er ikke helt sikkert det betyr lønnstrinn 32 der i Bergen hvor du bor. Jeg for min del trives bra i jobben og kunne for tiden ikke tenkt meg noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88188-wella/page/2/#findComment-510962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hei igjen! Vi får da ringes til uka. Har vært på jobb i dag og skal jobbe igjen til helga, så det passer derfor best i neste uke for meg tror jeg. Våger ikke å love noen dag, for vi venter bare på vannkoppene. Får bare håpe gubben ikke får det. Han skal ta blodprøve for å finne ut om han har hatt de for det er jo enkelte som kan ha hatt de så lett i barneårene at de ikke har merket det visst nok. Om han ikke har hatt de så er det mulig jeg og dattera vår reiser hjem til mor og far en periode for å "isolere" gubben for smitte. Det kan være farlig å få det i voksen alder. Derfor er vi bekymret for denne sykdommen. Ang.jobben så tror jeg at jeg har lønnstrinn 32, men det er ikke helt sikkert det betyr lønnstrinn 32 der i Bergen hvor du bor. Jeg for min del trives bra i jobben og kunne for tiden ikke tenkt meg noe annet. hei igjen,hvordan går det,er det blitt vannkopper? Jeg var på intervju på fredag,og er veldig spent på om jeg får denne jobben,det var en søker til,så det er ingen selvfølge. Skikkelig formelt intervju, med mange til stede,så det var ikke så morsomt. Ellers skjer det jo litt her på andre fronter,du kan vel kanskje gjette hva jeg sikter til?Vil bare si t. Jeg er ganske frustrert for tiden,når det gjelder kjærligheten,må iallefall ta et oppgjør snart om hva jeg vil. Hvis du vil ringe en dag, så blir jeg glad for tlf. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88188-wella/page/2/#findComment-520768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wellen Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hei igjen,hvordan går det,er det blitt vannkopper? Jeg var på intervju på fredag,og er veldig spent på om jeg får denne jobben,det var en søker til,så det er ingen selvfølge. Skikkelig formelt intervju, med mange til stede,så det var ikke så morsomt. Ellers skjer det jo litt her på andre fronter,du kan vel kanskje gjette hva jeg sikter til?Vil bare si t. Jeg er ganske frustrert for tiden,når det gjelder kjærligheten,må iallefall ta et oppgjør snart om hva jeg vil. Hvis du vil ringe en dag, så blir jeg glad for tlf. Nei, det har ikke blitt noen vannkopper her enda merkelig nok. Gubben har hatt de (heldigvis) en gang i følge blodprøvene. Ellers har jeg ikke fått ringt deg, har jobbet stort sett på alle de dagene dattera vår er i barnehagen. Er hjemme på fredag, så kanskje vi skulle snakkes da? Du kan jo ringe du også om du vil. Tror jeg skal ha en del fridager i neste uke, så da kunne vi jo kanskje treffes. Ellers går det bra her, men kjenner at all jobbinga har gjort at jeg ikke har orket å være så mye sosial for tiden. Får håpe du får den jobben du har søkt på og du skulle da vel ha bra muligheter, du har jo mye erfaring. Obs. mitt vanlige nicknamn wella var plutselig blitt reservert av en annen, har derfor forandret på namnet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88188-wella/page/2/#findComment-522016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nei, det har ikke blitt noen vannkopper her enda merkelig nok. Gubben har hatt de (heldigvis) en gang i følge blodprøvene. Ellers har jeg ikke fått ringt deg, har jobbet stort sett på alle de dagene dattera vår er i barnehagen. Er hjemme på fredag, så kanskje vi skulle snakkes da? Du kan jo ringe du også om du vil. Tror jeg skal ha en del fridager i neste uke, så da kunne vi jo kanskje treffes. Ellers går det bra her, men kjenner at all jobbinga har gjort at jeg ikke har orket å være så mye sosial for tiden. Får håpe du får den jobben du har søkt på og du skulle da vel ha bra muligheter, du har jo mye erfaring. Obs. mitt vanlige nicknamn wella var plutselig blitt reservert av en annen, har derfor forandret på namnet. Har ikke hørt noe enda ,det var jo to søkere. Skal på et annet intervju i morgen. Nå på fredag har jeg vel ingen planer, så vi får se om jeg går til det drastiske skritt å ta en tlf. Du har vel jentungen hjemme på fredag? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88188-wella/page/2/#findComment-522629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.