Gå til innhold

Moen - Gladmelding!


falkbakken

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg her i forumet 4/10-00 med overskriften "Et sterkt ønske...", hvor jeg fortalte om mitt og min manns årelange problem med barnløshet, PCO og dårlig sædkvalitet. Du rådet oss til å søke hjelp hos lege eller gynekolog for evt. hormonbehandling etc., hvoretter jeg bestilte time hos lege og slo meg inntil videre til ro med det. Derimot fikk jeg for en liten uke siden, i all beskjedenhet, mistanke om at kanskje noe faktisk var på gang. Jeg tok en test, uten særlige forhåpninger, og HVILKEN LYKKE, testen viste positivt, og det gjorde de tre neste testene i dagene fremover også! Så nå er vi jammen gravide og et sterkt ønske er endelig gått i oppfyllelse, hvem kunne vel tro det?! Jeg opprettholder timen hos legen, selv om det kanskje er tidlig ennå, men da jeg har hatt så uregelmessig menstruasjonssyklus er jeg så usikker på hvor langt jeg er kommet i graviditeten. Utifra symptomer vil jeg tippe at jeg er cirka 4 uker på vei. Vel, vel, det får vise seg etterhvert. Nå kommer vi vel til å bruke tiden fremover til å engste oss for at noe skal gå galt, men nå vet vi ialle fall at vi har fått det til, og jeg satser på at det lille barnet vårt klamrer seg til meg så godt det bare kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Gratulerer. Det viser at selv om det ser vanskelig ut, saa kan det lykkes likevel. Lykke til med svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Gratulerer. Det viser at selv om det ser vanskelig ut, saa kan det lykkes likevel. Lykke til med svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...