Gå til innhold

Til Snufseguri.


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

Hei på deg...:-)

Kom til å tenke på deg, da jeg har gjort litt "research" vedr. alternative behandlingsformer for øresus.

Fant en dansk nettside som tar for seg en del ting man kan ta tak i for å prøve å redusere øresusen....

Vet ikke hvor aktuelt det er for deg...men jeg håper du finner noe av interesse...(?)

Ønsker deg selvfølgelig alt godt, og lykke til med familiefestene...det er nok slik som "lema" sier..alle de andre ser på deg som en av dem....du kommer deg nok igjennom det...:-)

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for tipset! Der var det jo mange forskjellige muligheter.

Det stod at en av årsakene til øresus kan være spente muskler/kjeve. Det kan nok gjelde for meg, for jeg er alltid anspent, særlig i skuldrene, og kjeven er alltid sammenbitt. Våkner ofte på natten av kjevene er skikkelig presset sammen. Jeg har også ofte vondt i hodet. Faktisk har jeg lagt merke til at jeg noen ganger glemmer å puste, og må skikkelig dra pusten for å "komme i gang igjen". Alt dette helger kanskje sammen.

Uansett, så tror jeg ikke jeg har like mye øresus som deg, det vil si, jeg har det konstant, men kanskje ikke så sterkt som deg. Håper du finner en løsning på dette, så du slipper alt det bråket. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...