Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• punkyB

17

• Ulv I Faarikaal

15

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Men du var skikkelig flink den tiden du hadde til rådighet - skikkelig, skikkelig, skikkelig flink snuppeluppa mi ;)

*stikke* :)

Og dessuten så var det ikke før de siste spillene at jeg brukte skikkelig mus - de første gangene var med 'tøtsjpæd'

Lurer på om jeg skal formattere hele pc'n .... tror du det er verdt det ?

Wiper er liksom ikke det samme lenger ..... har hatt 1 - lusne EN brikke igjen der . Jeg brukte korrekturlakk pån på skjermen for å tan vekk - men det hjalp ikke. Møkkaspill det også.

Og dessuten så var det ikke før de siste spillene at jeg brukte skikkelig mus - de første gangene var med 'tøtsjpæd'

Lurer på om jeg skal formattere hele pc'n .... tror du det er verdt det ?

Wiper er liksom ikke det samme lenger ..... har hatt 1 - lusne EN brikke igjen der . Jeg brukte korrekturlakk pån på skjermen for å tan vekk - men det hjalp ikke. Møkkaspill det også.

Formattere? Tja. Noe sier meg at det muligens er enklere å kjøpe det. Hva tror du? :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hvis jeg innstallerer det på nytt da - med sporingsprogram?

Jeg kom på at hvis andre installerer programmet med sporing, kan du få vite av dem hva endringen er. Ikke alltid slike programmer oppdager trikset heller da, og endringene kan være svært komplekse i registeret, med sjekksummer mot fanden og hans oldemor.

http://www.shockwave.com/sw/home/

Collapse II.

Den du laster ned til disk og innstallerer er bedre å spille på en den versjonen som ligger på nett.

Har du begynt å svette? Du skjønner hva jeg sikter til, ikke sant? Trening, trening, trening? Ja, jeg maser.

Jeg vil mase.

Nå er det bare litt over 5 måneder til du står på startstreken. (*Gliser ondt*)

Har du begynt å svette? Du skjønner hva jeg sikter til, ikke sant? Trening, trening, trening? Ja, jeg maser.

Jeg vil mase.

Nå er det bare litt over 5 måneder til du står på startstreken. (*Gliser ondt*)

Jeg hører du piper, men ikke hvor mange poeng du har fått småen.

Hvis du sender meg en betalt versjon av Collapse II, så skal jeg ikke si stygge ting til deg. Ok? Har vi en deal?

Jeg kom på at hvis andre installerer programmet med sporing, kan du få vite av dem hva endringen er. Ikke alltid slike programmer oppdager trikset heller da, og endringene kan være svært komplekse i registeret, med sjekksummer mot fanden og hans oldemor.

Jeg har jo faktisk begynt å vurdere å kjøpe spillet .... hvis ikke du har veldig lyst til å prøve det da ? Med sporing ???

*smile innbydende*

Jeg hører du piper, men ikke hvor mange poeng du har fått småen.

Hvis du sender meg en betalt versjon av Collapse II, så skal jeg ikke si stygge ting til deg. Ok? Har vi en deal?

Jeg er lykkelig utvitende om hva denne Collapse-greia er, men en ting er sikkert: Hvis du ikke begynner å trene snart, blir det storkollaps i Nordmarka Maraton.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...