Gå til innhold

Deppa


zipp

Anbefalte innlegg

Hei hei!! Jeg er ny her men føler at jeg MÅ ha noen å snakke med snart.......

Bor sammen med typen min som bare jobber sover og gir i meg og min sønn på 8 år :-(

Jeg sliter med humøret- angst- sinne og føler at jeg er redd inni meg hele tiden. Går til psukriater men han gir meg bare doser med lykkepiller + antideppresiva. Samt han at han sier: Dette må du finne ut av selv!!

Jeg spiller, spiller og spiller meg snart ut av huset og forholdet mitt- venninda mi og jeg søker nesten tøst i åstå sammen å bruke opp masse penger vi egentlig ikke har. Begge sliter og den ene drar den andre med seg så fort noe er leit.

Jeg elsker sønnen min veldig høyt og gjør vikrelig alt for at han skal ha det bra!!

Forholdet mitt skranter og jeg vet mye er min skyld- jeg har 65,000 i gjeld som han ikke vet om.......Hva gjør jeg?? Jo enste som holder meg oppe er min hærlige gutt som trenger meg, ellers føler jeg at hele verden hater meg og at pappa`s misshadlning forfølger meg og brødrene mine og ødelegger oss totalt innvendig.....

Hjelp meg med alle mine tanker og dumme avgjøresler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

har du vurdert å bytte psyk?

noen som tar deg på alvor og er villig til å hjelpe deg?

Klart.. jobben må du gjøre selv, men du trenger hjelp med å gjøre den, og da trenger du noen du kan stole på.

hehe.. ops.. velkommen fooressten.. auda.. tasta litt feil..

Sett deg ned å tenk over hvordan DU vil ha det, hvordan du ikke vil ha det, og hvordan du faktisk har det.. da har du allerede funnet noe å jobbe med..

spillinga trenger du helt klart hjelp med.. og forholdet.. er vel ikke noe godt forhold når dere ikke er ærlige mot hverandre, og du ikke kan fortelle om problemet ditt.

det må du vel også finne ut av, hva du vil. om det er verdt å kjempe for, men da er det jo ikke bare du som må gjøre en jobb.

klems fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...