demio Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Kan disse 2 medisinene kombineres, og kan de brukes i et svangerskap? Jeg lurer og håper på svar! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Ja, de kan kombineres. Ved kombinasjonsbehandling anbefaler jeg at en alltid gjør serumkonsentrasjonsmålinger. De kan brukes i svangerskap hver for seg. Jeg kjenner ikke til studier på kombinasjonen. 0 Siter
demio Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Ja, de kan kombineres. Ved kombinasjonsbehandling anbefaler jeg at en alltid gjør serumkonsentrasjonsmålinger. De kan brukes i svangerskap hver for seg. Jeg kjenner ikke til studier på kombinasjonen. Hva er serumkonsentrasjonsmåling? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Hva er serumkonsentrasjonsmåling? Det er en blodprøve hvor en måler hvor stor mengde/konsentrasjon en har av et medikament i serum/blodet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.