Gå til innhold

Hva nå?!!!!


Rosita1365380427

Anbefalte innlegg

Rosita1365380427

Hvis jeg kunne ønske meg noe akkurat nå, så måtte det være å få ligge fem meter under all den snøen som ligger ute. Stille, rolig.....ingen fortvilete tanker. Jeg går faktisk rundt å funderer på hvordan jeg kan slippe alt uten å lage kaos for alle de som fremdeles vil være her. Jeg vil ikke såre dem, samtidig som jeg vet at hvis jeg gjør det kommer moren min til å blir helt fra seg. Hun er så bekymret allerede at tar jeg ikke telefonen etter 3 ring blir hun helt fra seg. MEN jeg sliter henne ut. Jeg ser det jo. Hun èr blitt eldre disse siste årene. Hun er sliten, jeg er sliten. Joda jeg har da hatt mine oppturer. Tok fatt på studiene igjen.....trodde at nå var ting på gli igjen, men tydelivis ikke. Jeg sliter til og med ut bestevenninnen min, som har mer enn nok å stri med selv. Jeg sliter ut alle, eller skyver dem bort. Jeg blir gal! Orker ikke mer.....nå vil jeg vekk. Sånn at alle kan hvile.

Spørsmålet mitt er vel egentlig. Burde jeg tenke på å kanskje legge meg inn? Noen med erfaring som tror det kan være en ide. Føler vel egentlig at det er siste utvei. Begynner å tvile på om jeg noen gang kommer tilbake til "livet" uansett hva jeg gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

Det jeg tenker er at det må være verdt å forsøke.

jeg tenker på det samme selv.

tenk etter hva du vil ha hjelp med, osv, og om du tror innleggelse kan hjelpe deg, så søker du om det..

og om du ikke orker mer overhodet.. da bør du ihvertfall tenke på det!!

heller inne en ute av livet...

klems til deg, jeg står her på sidelinja og heier på deg!

hehe fikk jeg en ide til... la oss kjøpe den derre boka av Osho.. så kan vi lese den om vi tar en lur fra utelivet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...