Gå til innhold

hvorfor ble jeg slik en ond pike?


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

La la, hatet fyller meg. Ene dagen fikk jeg min beste venninne til å love aldri å forlate meg uansett hvor slem jeg er, så neste dag hater jeg henne så ekstremt intenst og vil ikke se henne igjen!!!!! JEG ER SÅ OND. Hvorfor kan jeg ikke bare være snill hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tør nesten ikke svare deg. Er redd du biter!

I dag hater du deg selv. I går hata du alle andre.

Calestia har nok rett i det med svart/kvitt tenkning.

Er mamma til ei med borderline.

Er du klar over at mange med borderline er kreative, ressurssterke, intelligente, og overfølsomme?

Når du føler så sterkt, er det kanskje fordi du tolker utsagn og kroppsspråk på en sånn måte at du tar "alt" i verste mening?

I alle tilfelle - du er ikke ond fordi om du misliker noen ei stund. Tror nok at du fort tar til nåde dem du "hater" igjen.

Du er flink til å gi råd/trøst til andre.

Mange liker deg, det ser jeg av svar du får. Så kan vel du prøve å like deg selv, iallfall litt.

Prøver meg på en forsiktig klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...