Gå til innhold

vil ikke dette ødelegge for terapien?


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Man skulle nesten tro jeg var helt hjerneskada altså, for når jeg er sammen med mange er jeg kjempeåpen og høylytt og legger ut om alle slags intime seksuelle detaljer eller lignende. Så¨straks jeg har fyren på ene hånd, blir jeg bare ukomfortabel og vil ha han vekk, og blir kvalm av pratet vi hadde da vi var mange.

Folk flest er vel omvendt vel? Er jeg helt hjerneskada eller? Folk skal da ikke være sånn. Men jeg er nå sånn. Så uansett, ødelegger ikke det helt fullstendig for terapien da, når jeg ikke klarer snakke ut om slike ting med en mann når det bare er han og meg der?

Dessuten må jeg være dritsint for å klare å fortelle om visse ting, faktisk for å i det hele tatt huske dem. Men når jeg er hos min psykiater, så klarer jeg nesten ikke være sint, for han er bare snill og det går ikke an å være sint i hans nærvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

ikke hjerneskada.. folk flest??

ikke pokker om jeg vil snakke om sånt.. med eller uten klynger av folk.... hehe.. tror jeg er din rake motsetning... du , sprudlende utadvendt, og så jeg da.. unnvikende, drømmende....

om det vil ødelegge for terapien.... du gjør jo ditt beste..? mer får du ikke gjort.. du er som du er vet du!

du får heller si det til han.. så skjønner han nok lunta, din lille snille psyk-mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...