Gå til innhold

Tom for ord......

Anbefalte innlegg

Lenge siden sistjeg skrev innlegg her nå, har mye i tankene, men finner ikke de rette ordene for å få formulert meg i et inlegg. Ordene sitter ast og vil ikke ut. Har det veldig tøft for tia, men jeg vil vel oxo på en måte ha tankene for meg selv. Er innom her så og si hver dfag og leser inleggene dere, og feller en tåre eller to. At livet kunne inneholde så mye smerte, er noe je skulle ønske jegaldri fik oppleve, men sån ble det nok ikke.

Er en del på nattprat for tia,litt lettere og prate der føler jeg,men selvom jeg ikke er så mye her inne å forumer tenker jeg masse på dere som er her.

*gir en klem til alle som ønsker* (kanskje jeg får et par i retur)

Hilsen en trist og utslitt Susi:o(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88277-tom-for-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..ja noen ganger så blir man tom for ord..det jeg selv gjør er å lese igjennom andres problemer og lager mine egne tanker om dette...kanskje ikke jeg har det så ille allikevel..jeg føler veldig med de "andre" men det "letter" litt på trykket mitt kan du si....man trenger ikke alltid å si så mye men bruk tankene dine og gjør ditt beste for å tenke positivt...det hjelper meg ihvertfall:) her har du en tanke og en klem fra meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88277-tom-for-ord/#findComment-482443
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...