Gå til innhold

Etterlyser orgasme ved samleie..


Gjest Chleo

Anbefalte innlegg

Så var det detta problemet igjen da.... Begynner å bli fortvila, har hatt sex i 5 år og aldri hatt en orgasme.. Jeg får orgasme når jeg bruker dusjen eller andre hjelpemidler, men aldri når jeg bruker hånden eller når typen bruker tungen osv... Synes ikke det er no særlig deilig når han bruker tungen.. Blir helt frustrert, hva er galt.. Slapper av og venter men ingenting skjer.. Vi har snakket om dette, og han tror det at han ikke er god nok, det er han, men det må jo være noe galt med meg... Jeg faker av og til for at han ikke skal føle seg udugelig..

Lurer fælt på hva som er galt når jeg får orgasme hver gang i dusjen og aldri når jeg elsker:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg sliter med det samme. Paa egenhaand med vibrator kan jeg komme fort og mange ganger.. men med partner har det kun skjedd en gang. Han var den stoerste jeg har hatt saa for meg tror jeg stoerrelsen har noe aa si. Uheldigvis er han engelsk.. og jeg haaper paa aa se han igjen.

La partneren bruke vibratoren paa deg!

Jeg tror ikke det er noe "feil" med deg eller partner. Virker desverre som om ikke alle kan oppleve orgasme.. Men ikke gi opp; lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Mitt tips høres kanskje litt teit ut, men uansett:

Ha sex i dusjen davel! La han bruke dusjen på deg, vis han hva som skal til der!

Dusjsex er råbra, om mulig litt trangt...

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det dette med godt forspill igjen da........forspillet er like viktig som selve samleiet,kansje viktigere for å få hverandre skikkelig tennt, finn på noe, smasser hverandre med oljer, helle rødvin eller brus gjerne over hverandre å slikk den av, sett på dempende musikk og tenn levende lys. Innen sex finnes det ikke grenser for hva man kan prøve, så jeg anbefaler å prøve noe dere ikke har prøvd før og ønsker lykke til videre :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Bruk hjelpemidlet mens dere har samleie, og se om denne samkjøringen kan hjelpe deg til å oppnå orgasme mens han er inne i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg sliter med det samme. Paa egenhaand med vibrator kan jeg komme fort og mange ganger.. men med partner har det kun skjedd en gang. Han var den stoerste jeg har hatt saa for meg tror jeg stoerrelsen har noe aa si. Uheldigvis er han engelsk.. og jeg haaper paa aa se han igjen.

La partneren bruke vibratoren paa deg!

Jeg tror ikke det er noe "feil" med deg eller partner. Virker desverre som om ikke alle kan oppleve orgasme.. Men ikke gi opp; lykke til!

Takk for svarene:) Skal prøve å finne på noe nytt, det er bare det at jeg føler at jeg liker sex bedre enn han.. Jeg vil ha det hver dag... Det tør jeg ikke si forda blir han kanskje redd og tenker pervokjerring..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lurer fælt på hva som er galt når jeg får orgasme hver gang i dusjen og aldri når jeg elsker:( "

Jo, det skal jeg si deg:

Det er din egen "feil".

Fordi du bruker dusjen, er du vant til hardere stimulering enn det partneren din kan gi deg med tungen eller fingrene. Du mister nemlig myyyye av følelsen når du utsetter klitoris for så hard stimuli som det dusjen er.

SLUTT MED DUSJEN, og hold deg langt borte fra den så lenge du trenger.

En venninne av meg hadde nøyaktig samme problem, og hun måtte slutte med dusjen. Halvannen måned gikk det før hun endelig klarte å få orgasme ved hjelp av sine egne fingre. Vibratoren har hun også lagt på hylla. Dette er grav alvorlig, og jeg tuller IKKE.

Lettvint er ikke alltid det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt18_som_lurer_på_ting

Takk for svarene:) Skal prøve å finne på noe nytt, det er bare det at jeg føler at jeg liker sex bedre enn han.. Jeg vil ha det hver dag... Det tør jeg ikke si forda blir han kanskje redd og tenker pervokjerring..??

Sex hver dag er vel en ting de fleste gutter IKKE ville hatt noe imot tror jeg! :) Jeg ville ihvertfall blitt kjempefornøyd hvis dama sa det til meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Lurer fælt på hva som er galt når jeg får orgasme hver gang i dusjen og aldri når jeg elsker:( "

Jo, det skal jeg si deg:

Det er din egen "feil".

Fordi du bruker dusjen, er du vant til hardere stimulering enn det partneren din kan gi deg med tungen eller fingrene. Du mister nemlig myyyye av følelsen når du utsetter klitoris for så hard stimuli som det dusjen er.

SLUTT MED DUSJEN, og hold deg langt borte fra den så lenge du trenger.

En venninne av meg hadde nøyaktig samme problem, og hun måtte slutte med dusjen. Halvannen måned gikk det før hun endelig klarte å få orgasme ved hjelp av sine egne fingre. Vibratoren har hun også lagt på hylla. Dette er grav alvorlig, og jeg tuller IKKE.

Lettvint er ikke alltid det beste.

Verste tullet jeg har hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lurer fælt på hva som er galt når jeg får orgasme hver gang i dusjen og aldri når jeg elsker:( "

Jo, det skal jeg si deg:

Det er din egen "feil".

Fordi du bruker dusjen, er du vant til hardere stimulering enn det partneren din kan gi deg med tungen eller fingrene. Du mister nemlig myyyye av følelsen når du utsetter klitoris for så hard stimuli som det dusjen er.

SLUTT MED DUSJEN, og hold deg langt borte fra den så lenge du trenger.

En venninne av meg hadde nøyaktig samme problem, og hun måtte slutte med dusjen. Halvannen måned gikk det før hun endelig klarte å få orgasme ved hjelp av sine egne fingre. Vibratoren har hun også lagt på hylla. Dette er grav alvorlig, og jeg tuller IKKE.

Lettvint er ikke alltid det beste.

Verste tullet jeg har hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste tullet jeg har hørt...

Jeg merker meg at du ikke engang klarer å stave nicket mitt riktig, så den kommentaren din plasserer jeg der den hører hjemme: I søpla.

Du har ikke mye greie på ting, skjønner jeg, så jeg ser ikke noe poeng i å utdype noe for deg.

Les noen bøker, skaff deg erfaringer, snakk med mennesker, og så kan du komme tilbake med en vettug kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste tullet jeg har hørt...

Jeg merker meg at du ikke engang klarer å stave nicket mitt riktig, så den kommentaren din plasserer jeg der den hører hjemme: I søpla.

Du har ikke mye greie på ting, skjønner jeg, så jeg ser ikke noe poeng i å utdype noe for deg.

Les noen bøker, skaff deg erfaringer, snakk med mennesker, og så kan du komme tilbake med en vettug kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lurer fælt på hva som er galt når jeg får orgasme hver gang i dusjen og aldri når jeg elsker:( "

Jo, det skal jeg si deg:

Det er din egen "feil".

Fordi du bruker dusjen, er du vant til hardere stimulering enn det partneren din kan gi deg med tungen eller fingrene. Du mister nemlig myyyye av følelsen når du utsetter klitoris for så hard stimuli som det dusjen er.

SLUTT MED DUSJEN, og hold deg langt borte fra den så lenge du trenger.

En venninne av meg hadde nøyaktig samme problem, og hun måtte slutte med dusjen. Halvannen måned gikk det før hun endelig klarte å få orgasme ved hjelp av sine egne fingre. Vibratoren har hun også lagt på hylla. Dette er grav alvorlig, og jeg tuller IKKE.

Lettvint er ikke alltid det beste.

Klitoris er ett av de punktene på kroppen som blir MER følsomt ved berøring....I de fleste tilfeller ligger problemet på et rent psykisk plan, det er ikke alltid like lett å slappe av i selskap med andre, spesielt ikke når man først har anerkjent problemet med at man bare får orgasme alene.....

At Chleo også har vanskeligheter med å få orgasme ved bruk av egne fingre og ikke noen problemer med å få orgasme ved hjelp av dusjstrålen kommer ganske enkelt av at dusjstrålen er jævla god!!!Det er få ting som kommer opp mot dusjstrålene i den sammenhengen...

Men å foreslå for Chleo å slutte å stimulere seg selv i dusjen er fortsatt det verste tullet jeg har hørt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lurer fælt på hva som er galt når jeg får orgasme hver gang i dusjen og aldri når jeg elsker:( "

Jo, det skal jeg si deg:

Det er din egen "feil".

Fordi du bruker dusjen, er du vant til hardere stimulering enn det partneren din kan gi deg med tungen eller fingrene. Du mister nemlig myyyye av følelsen når du utsetter klitoris for så hard stimuli som det dusjen er.

SLUTT MED DUSJEN, og hold deg langt borte fra den så lenge du trenger.

En venninne av meg hadde nøyaktig samme problem, og hun måtte slutte med dusjen. Halvannen måned gikk det før hun endelig klarte å få orgasme ved hjelp av sine egne fingre. Vibratoren har hun også lagt på hylla. Dette er grav alvorlig, og jeg tuller IKKE.

Lettvint er ikke alltid det beste.

Klitoris er ett av de punktene på kroppen som blir MER følsomt ved berøring....I de fleste tilfeller ligger problemet på et rent psykisk plan, det er ikke alltid like lett å slappe av i selskap med andre, spesielt ikke når man først har anerkjent problemet med at man bare får orgasme alene.....

At Chleo også har vanskeligheter med å få orgasme ved bruk av egne fingre og ikke noen problemer med å få orgasme ved hjelp av dusjstrålen kommer ganske enkelt av at dusjstrålen er jævla god!!!Det er få ting som kommer opp mot dusjstrålene i den sammenhengen...

Men å foreslå for Chleo å slutte å stimulere seg selv i dusjen er fortsatt det verste tullet jeg har hørt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...