Gå til innhold

Orgasme i drømme


Gjest Samela

Anbefalte innlegg

Er det noen som får orgasme i drømme.. Det gjør jeg:) Er så kåt når jeg sover og sex er dritgodt når jeg drømmer, mye bedre enn i virkeligheten.. Hvorfor?? Er sammen med verdens herligste gutt beste elskeren jeg har hatt (får aldri orgasme), men hvorfor drømmer jeg at jeg har sex med ukjente menn og får orgasme hver gang???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kan man spørre seg om. Selv opplever jeg det samme.

Og ergelig er det. Jeg får ikke orgasme under SEX med kjære, men får orgasme bare ved å drømme... ?? Hm, rart, dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan man spørre seg om. Selv opplever jeg det samme.

Og ergelig er det. Jeg får ikke orgasme under SEX med kjære, men får orgasme bare ved å drømme... ?? Hm, rart, dette...

Hva er så rart med det da?

Orgasmen kommer jo ikke bare fordi en stimulerer der nede, har jo også veldig mye å gjøre med det psykologiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som gutt litt på gyngende grunn her, men hvorfor får dere jenter ikke orgasme ? Viser dere ikke hvordan "det skal gjøres" eller er det noe annet, f.eks. som foreslått, psykologisk ? Syns det høres litt synd ut at dere ikke får orgasme, jeg.

Må sjekke med dama mi nå, for sikkerhets skyld :)

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som gutt litt på gyngende grunn her, men hvorfor får dere jenter ikke orgasme ? Viser dere ikke hvordan "det skal gjøres" eller er det noe annet, f.eks. som foreslått, psykologisk ? Syns det høres litt synd ut at dere ikke får orgasme, jeg.

Må sjekke med dama mi nå, for sikkerhets skyld :)

T

Er dette første gang du har hørt om kvinners manglende evne til å få orgasme?!?!?

Trodde det var allmennkunnskap...

Generellt er det vanskelig for kvinner å få orgasme under samleie fordi den såkalte "vaginale orgasmen" knapt eksisterer. Det eneste vi har inne i skjeden som kan gi de store høyder er G-punktet, og den krever ekstremt mye oppmerksomhet for å nå toppen. Ellers så får de fleste kvinner orgasme ved selv å stimulere klitoris, men følsomheten her varierer veldig. Selv er jeg så følsom at jeg ikke kan ta direkte på den...Så jeg har aldri opplevd orgasme med en gutt, verken under samleie, slikking eller fingring.

Tror du kan ta det med en klype salt dersom damen din påstår at hun får orgasme under hvert samleie, uten stimulering av klitoris eller G-punkt på forhånd.

Du skulle bare visst hvor mange fakere det er der ute...

Obs: Husk at jeg nå snakker om majoriteten, gidder ikke få masse motinnlegg som sier at "nei jeg får masse orgasmer jeg!" = Uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er så rart med det da?

Orgasmen kommer jo ikke bare fordi en stimulerer der nede, har jo også veldig mye å gjøre med det psykologiske.

Ja, jeg har jo forstått det nå, da, at det psykiske kanskje har mest å si:) Hadde bare ikke trodd det før jeg opplevde det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som gutt litt på gyngende grunn her, men hvorfor får dere jenter ikke orgasme ? Viser dere ikke hvordan "det skal gjøres" eller er det noe annet, f.eks. som foreslått, psykologisk ? Syns det høres litt synd ut at dere ikke får orgasme, jeg.

Må sjekke med dama mi nå, for sikkerhets skyld :)

T

hei der.

jeg er en godt voksen jente og jeg får alltid orgasme sammen med min mann når vi elsker.

trenger ikke extra stimulering av klitoris eller g-punktet for å oppnå høyder. men jeg kommer oftere og fortere om jeg blir stimulert.

som leila sier så vil jeg ikke komme med en hel masse om at *klart jeg får orgasme og bla bla*, men for å ha det sagt så gjør jeg det.

folk er forskjellig. heldigvis...

klem og hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Du får orgasme i søvne fordi du ikke våger eller klarer å slappe godt nok av ved samleie. Det som er forbudt for deg i våken tilstand, det får du "lov" til av din samvittighet når du sover.

Det samme med ukjente menn. Det får du ikke lov til, tør ikke, når du er våken, men i søvne er det ikke så farlig, da kan du fantasere om det, da styres du ikke av ditt overjeg.

Hva u skal gjøre med dette er et annet spørsmål fordi det hadde vært hyggelig for deg å få orgasme også i våken tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

hei der.

jeg er en godt voksen jente og jeg får alltid orgasme sammen med min mann når vi elsker.

trenger ikke extra stimulering av klitoris eller g-punktet for å oppnå høyder. men jeg kommer oftere og fortere om jeg blir stimulert.

som leila sier så vil jeg ikke komme med en hel masse om at *klart jeg får orgasme og bla bla*, men for å ha det sagt så gjør jeg det.

folk er forskjellig. heldigvis...

klem og hilsen

Du er av de heldige som har lav terskel for orgasme. Du er privilgert, ta vare på de gleder Gud eller naturen har gitt deg, ikke mist denne ressursen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er av de heldige som har lav terskel for orgasme. Du er privilgert, ta vare på de gleder Gud eller naturen har gitt deg, ikke mist denne ressursen.

Jeg tror terskelen kan senkes med trening (sammen og alene) og trygghet på partneren. Selv har min terskel blitt lavere etter hvert av de to barna jeg og gubben har sammen.

Tror ikke gud har så mye med det å gjøre...

Lite lyst under svangerskap gjorde faktisk at jeg fikk orgasme i drømme - OG jeg drømte om mannen min og at den store magen var vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samsung

Jeg tror terskelen kan senkes med trening (sammen og alene) og trygghet på partneren. Selv har min terskel blitt lavere etter hvert av de to barna jeg og gubben har sammen.

Tror ikke gud har så mye med det å gjøre...

Lite lyst under svangerskap gjorde faktisk at jeg fikk orgasme i drømme - OG jeg drømte om mannen min og at den store magen var vekk...

Den store magen til mannen din? Kanskje du ikke får orgasme pga. at magen hans er i veien for teknikken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store magen til mannen din? Kanskje du ikke får orgasme pga. at magen hans er i veien for teknikken???

he, he, min mann er tynn som ei flis... Nei, min store mage med en diger baby inni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Samsung

he, he, min mann er tynn som ei flis... Nei, min store mage med en diger baby inni...

Drømmer du om andre enn typen din noen gang?

Om det skjer: Får du dårlig samvittighet etterpå, eller tenker at det var bare en drøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samsung

he, he, min mann er tynn som ei flis... Nei, min store mage med en diger baby inni...

Drømmer du om andre enn typen din noen gang?

Om det skjer: Får du dårlig samvittighet etterpå, eller tenker at det var bare en drøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer du om andre enn typen din noen gang?

Om det skjer: Får du dårlig samvittighet etterpå, eller tenker at det var bare en drøm?

Drømmer hele tiden om andre, men de har som regel ikke ansikt... Jeg vet likevel hvem det er. Rart? Har ikke dårlig samvittighet, nei. Vet at gubben har det på samme måte.

Og, du, dersom du skulle være i tvil. Jeg har IKKE orgasmeproblemer. Det var noe som måtte læres som alt annet selvfølgelig, og har bare blitt lettere etter de to barna.

Det som var så merkelig, og grunnen til at jeg kom inn på denne tråden, var at jeg fikk orgasme i drømme for første gang da jeg var gravid. Det hendte mange ganger de siste månedene før fødselen (mens mormunnen modnet). Hadde ikke ork eller lyst i våken tilstand...

Mer du lurte på? he, he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer du om andre enn typen din noen gang?

Om det skjer: Får du dårlig samvittighet etterpå, eller tenker at det var bare en drøm?

Takker for alle svar:)

Kan godt stemme det at jeg ikke klarer å slippe meg løs, vet ikke helt...

Samsung: Det er sjelden jeg drømmer at jeg har sex med typen min, ikke spør meg hvorfor.. Det er ukjente menn.. Har ikke dårlig samvittighet for typen min har sikkert også sex-drømmer om andre.. Har forresten sagt at jeg har hatt noen av disse drømmene, men aldri at jeg har fått orgasme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Takker for alle svar:)

Kan godt stemme det at jeg ikke klarer å slippe meg løs, vet ikke helt...

Samsung: Det er sjelden jeg drømmer at jeg har sex med typen min, ikke spør meg hvorfor.. Det er ukjente menn.. Har ikke dårlig samvittighet for typen min har sikkert også sex-drømmer om andre.. Har forresten sagt at jeg har hatt noen av disse drømmene, men aldri at jeg har fått orgasme...

Jeg skal svare deg mer inngående om en liten stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt18_som_lurer_på_ting

Hihi. Drit-rått Samela :)) Hadde jeg sovet sammen med ei jente som hadde fått orgasme i drømmer hadde jeg blitt så tent så jeg ikke hadde visst hvor jeg skulle gjøre av meg! :) Jeg har faktisk fått det én gang... VELDIG godt:) Prøve sammen en gang kanskje? Slipper sikkert kjønnssykdommer osv! :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt18_som_lurer_på_ting

Er dette første gang du har hørt om kvinners manglende evne til å få orgasme?!?!?

Trodde det var allmennkunnskap...

Generellt er det vanskelig for kvinner å få orgasme under samleie fordi den såkalte "vaginale orgasmen" knapt eksisterer. Det eneste vi har inne i skjeden som kan gi de store høyder er G-punktet, og den krever ekstremt mye oppmerksomhet for å nå toppen. Ellers så får de fleste kvinner orgasme ved selv å stimulere klitoris, men følsomheten her varierer veldig. Selv er jeg så følsom at jeg ikke kan ta direkte på den...Så jeg har aldri opplevd orgasme med en gutt, verken under samleie, slikking eller fingring.

Tror du kan ta det med en klype salt dersom damen din påstår at hun får orgasme under hvert samleie, uten stimulering av klitoris eller G-punkt på forhånd.

Du skulle bare visst hvor mange fakere det er der ute...

Obs: Husk at jeg nå snakker om majoriteten, gidder ikke få masse motinnlegg som sier at "nei jeg får masse orgasmer jeg!" = Uinteressant.

DER dro du fram et aktuelt tema! HVORFOR faker jenter!? Dama mi fortalte meg at ho hadde faket et par av de første gangene vi hadde sex. Det såra SINNSYKT mye! Tror ikke det er mye ho kunne gjort som kunne skada sex-selvtilitten min mer enn det. Hvorfor ikke prøve å lære gutten HVORDAN han skal gi orgasme istedet for å late som ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...