vin Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Rettsaken min begynner neste uke og jeg gruer meg skikkelig ! Legen min skrev ut noe som heter Stesolid som jeg skal ta de dagene rettsaken varer , slik at jeg ikke blir så nervøs. Men er redd for å bli sløv av dem. Fikk beskjed om å ta en tablett til dagen ( 5 mg). Er det noen her som har prøvd dem? Burde jeg prøve å ta en halv dagen før for å se om det holder ? Takk for ev. svar ;o) 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Ja, det synes jeg var et godt forslag. Kommer an på om du er mann eller kvinne, vekt osv,jeg vil ikke tro at du blir særlig sløv av en tablett, men du kan godt prøve med en halv. Du kan også prøve med en hel i forveien for å se hvordan det virker. 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Ja, det synes jeg var et godt forslag. Kommer an på om du er mann eller kvinne, vekt osv,jeg vil ikke tro at du blir særlig sløv av en tablett, men du kan godt prøve med en halv. Du kan også prøve med en hel i forveien for å se hvordan det virker. Stesolid er det samme som Valium. Det er en god ide å prøve en tablett for å se hvordan du reagerer før rettssaken, så du ikke får deg eøn ubehagelig overraskelse. Jeg har selv brukt Valium en del, og blir ikke spesielt sløv av det. Slapper av i musklene, og det legger en demper på nervene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.