Gå til innhold

HJELP! FORT!


Paranoia

Anbefalte innlegg

Hei...

Håper en eller annen kan svare meg nå, før jeg faller helt fra hverandre.

Alt er bare så JÆVLIG nå! Vet ikke hva jeg skal gjøre... Har kutta meg igjen, selv om jeg liksom skal ha "slutta" med det.. Føler konstant for å kutte meg/skade meg.. Og dødsønske ligger bak i hjernen og overskygger alt annet. JEG KLARER DTE IKKE MER!

Kan ikke ringe psyk.. da jeg vet jeg ikke får noe ut av det, og vet jeg ikke klarer si det jeg vil/mener. Er bare så ensom... Hva skal jeg gjøre!?

Føler for å gråte hele tiden.. men vil ikke! eller kan ikke... FAEN! Eksploderer snart!!!

sorry, for et noe destruktivt innlegg, men har ingen ande steder å gjøre av tankene mine....

sorry....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Noia.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare deg, for til syvende og sist er det _du_ som må ta tak i deg selv, siden vi andre her bare sitter bak noen skjermer langt borte fra deg.

Hva med å ringe en hjelpetlf? Mental helses hjelpetlf, feks? Kanskje det kunne være noe å snakke med noen som har litt mer peiling? Eller kanskje du kan kontakte legevakten og få snakke med noen der?

Tenker på deg, om det er noen trøst i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Noia.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare deg, for til syvende og sist er det _du_ som må ta tak i deg selv, siden vi andre her bare sitter bak noen skjermer langt borte fra deg.

Hva med å ringe en hjelpetlf? Mental helses hjelpetlf, feks? Kanskje det kunne være noe å snakke med noen som har litt mer peiling? Eller kanskje du kan kontakte legevakten og få snakke med noen der?

Tenker på deg, om det er noen trøst i det.

tusen takk for svar..

Ja, jeg vet jo at egentlig er alt opp til meg. men klarer ikke gjøre no, og tror liksom ikke no på at ting vil bli bedre uansett... så da er det vel heller ingenting som nytter.

Er fullstendig kaos inni meg! Blir slitt i stykker snart...!

sukk... har telefonskrekk også, så d er et lite problem d og... faen! vil bare forsvinne, slippe tenke, føle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar..

Ja, jeg vet jo at egentlig er alt opp til meg. men klarer ikke gjøre no, og tror liksom ikke no på at ting vil bli bedre uansett... så da er det vel heller ingenting som nytter.

Er fullstendig kaos inni meg! Blir slitt i stykker snart...!

sukk... har telefonskrekk også, så d er et lite problem d og... faen! vil bare forsvinne, slippe tenke, føle...

Nei, det er ikke så lett for verken degselv eller andre å hjelpe deg om du ikke tror at noen ting vil hjelpe uansett...

Men jeg syns du skulle prøve bare - med det er opp til deg.

Håper du får litt mer tro på deg selv og livet igjen fort.

I mellomtiden tenker jeg i alle fall på deg fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så lett for verken degselv eller andre å hjelpe deg om du ikke tror at noen ting vil hjelpe uansett...

Men jeg syns du skulle prøve bare - med det er opp til deg.

Håper du får litt mer tro på deg selv og livet igjen fort.

I mellomtiden tenker jeg i alle fall på deg fremdeles.

tusen takk... :)

sorry at jeg bare surver, men må bare få ut litt.

Har skrevet brev til psyk da, men skal ikke til henne før i neste uke...

huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norgesglasset

tusen takk... :)

sorry at jeg bare surver, men må bare få ut litt.

Har skrevet brev til psyk da, men skal ikke til henne før i neste uke...

huff..

Tenker på deg jeg også... håper det hjelpe litt. Forøvrig har jeg god erfaring med å snakke med mental helse hjelpetelefon. Hvis du klarer å overvinne telefonskrekken så kan det kanskje være noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg jeg også... håper det hjelpe litt. Forøvrig har jeg god erfaring med å snakke med mental helse hjelpetelefon. Hvis du klarer å overvinne telefonskrekken så kan det kanskje være noe...

tusen takk for all omtanke! :)

Vel.. ting er fortsat like jævlig, men tenkte jeg skulle ta meg en tur på biblioteket, så har jeg væffal noe å gjøre den stunda.. bare litt scary å kjøre bil i detta humøret.. heh.. har en viss tendens til å ville trykke ekstra hardt på gassen da. menmen...

hvor lenge har mental helse oppe? fra når til når..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norgesglasset

tusen takk for all omtanke! :)

Vel.. ting er fortsat like jævlig, men tenkte jeg skulle ta meg en tur på biblioteket, så har jeg væffal noe å gjøre den stunda.. bare litt scary å kjøre bil i detta humøret.. heh.. har en viss tendens til å ville trykke ekstra hardt på gassen da. menmen...

hvor lenge har mental helse oppe? fra når til når..?

Det er åpent hele døgnet.

Tlf 810 30030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpent hele døgnet.

Tlf 810 30030

tusen takk! får se om jeg overvinner skrekken min da.. men hva kan de enkli gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

tusen takk! får se om jeg overvinner skrekken min da.. men hva kan de enkli gjøre?

ja det var den tlf skrekken da......

hvordan i alle dager skal vi komme over den???????

hold ut lille noia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...