Gå til innhold

Psykisk kvalme


slutten

Anbefalte innlegg

Nå er jeg skikkelig fortvilet. Har hele livet hatt angst for å kaste opp og være kvalm. Har stort sett klart å kontrollere det, men siden november i fjor har det bare blitt værre. Regner med at jeg har fått en angst for angsten. Dette gjør at jeg ikke fungerer sosialt mer.... Skal til lege om et par dager, men vet ikke om jeg holder ut. Vet ikke engang om jeg klarer å dra dit sånn som jeg føler meg nå.... Det enkleste nå hadde nok vært å bare legge seg ute... fryser nok ihjel ganske fort.... Men må jo tenke på pårørende....

Noen råd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Vondt å se at du sliter!

Det eneste som hjelper er nok at du tar deg en tur til legen, så det er fint at du har fått time. Dersom det vil lette situasjonen for deg, kan du spørre om å få sitte i fred et annet sted enn på venterommet hvor det ofte er mange folk. Jeg fikk tilbud om det hos min lege, og det hjalp da jeg slapp å engste meg for hva alle rundt meg tenkte om meg.

Blir det ille, kan du kontakte legevakten eller en krisetelefon som Mental helses hjelpetelefon på 810 300 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...