Gå til innhold

Flått bit, stor kvise, som forsvat på 1 sec inn i huden!

Anbefalte innlegg

Bor i ei tømmer hytte ute i skaugen ikke rengjort her på 3 mnd, og det er alltids varmet her godt over 20 grader, (du toro det sikkert ikke er insekter i live på denne tiden av døgnet, men her overlevr tusen bein og allting) jeg lurte på:

Merket at jeg hadde en klump på størrelse med ei SVÆR kvise bak i nakken,så tok jeg tak i kvisa og dro til også var den plutselig borte, har flåtten suge seg inn i huden min ? igjen er et rødt piplende sår av blod og omerrådet er litt ømt.

Hva i hule stieke er det forno, hvor lenge kan flåtten kose seg under huden min? Og hvilke bieefekter merker en eller får en av en flått ?

Fortsetter under...

"(du toro det sikkert ikke er insekter i live på denne tiden av døgnet, men her overlevr tusen bein og allting)"

Nei, jeg tror ikke flåtten er i live på den tiden av DØGNET, nei, sånn rundt klokka ti på fire er de daue alle samma! :-)

PS! Skjønte at du mente "på denne tiden av ÅRET", men måtte bare kødde litt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...