Gå til innhold

Er jeg også slem?

Anbefalte innlegg

Jeg ble seksuelt misbrukt som barn, men husker ikke så mye av det. Jeg tror han gjennomførte samleie med meg, men husker ingenting av det.

Jeg husker derimot at jeg viste en ett år eldre lekekamerat hvordan man skulle ha sex(vi forsøkte å gjennomføre et samleie, men klarte det ikke helt) og jeg fortalte hvordan munnsex skulle utføres. Da var jeg 6-7 år og han var 7-8 år.

Dette har jeg kjempedårlig samvittighet for! Jeg føler meg som en seksualforbryter selv jeg :(

Han var jo litt eldre enn meg og syntes dette var kjempespennende så jeg behøvde ikke å overtale han. Han spurte meg til og med om ikke jeg skulle gjøre sånn som jeg hadde fortalt(munnsex), men jeg sa at det var ekkelt og at jeg ikke ville gjøre det.

Er jeg så slem som jeg tror jeg er? Det var jo tross alt jeg som introduserte han for dette... :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88429-er-jeg-ogs%C3%A5-slem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nei,nei,nei

nei du er ikke slem..du ble påført noe som man ikke vet hva er før man er voksen...du var jo vant med det,så hvorfor ikke vise det til de andre i gaten?`du trodde det var normalt da...MEN DET ER IKKE NORMALT.Det er jævlig,men det er ikke din skyld..enkelte er bare født blåst i hodet og gjør slikt som vi har blitt utsatt for..

jeg husker...kan ikke ha vært mer enn 5-6 år..hadde iallefall ikke begynnt på skolen..da gikk jeg og en av lekekameratene mine inn i skogen og jeg skulle vise han hvordan dette var...

men vi fikk det ikke til og jeg skammet meg noe voldsomt for at jeg hadde vist han det...og sagt hva han burde gjøre...

helt sykt,men det er slik vi barn er...nyskjerrig,alt må utfordres...leke..

vet ikke om du fik noe fornuftig ut av dette,men vit at du ikke er alene..

klem fra en medsøster..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88429-er-jeg-ogs%C3%A5-slem/#findComment-483498
Del på andre sider

Jeg hadde "seksualundervisning" med de andre barna i barnehagen da jeg var seks år. Jeg lærte dem opp og demonstrerte sammen med en av dem hvordan dette var.

Jeg føler ikke skam over akkurat dette (men over mye av det andre), er mer flau. Ramler borti gutten som ble utfordret den gang noen ganger på gata her, ser at han er flau han også.

Ikke tenk på dette, du hadde ingen skyld.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88429-er-jeg-ogs%C3%A5-slem/#findComment-484091
Del på andre sider

Det du gjorde i 6-7 årsalderen er veldig, veldig vanlig og helt normalt. Jeg kjenner meg igjen i både det du og de andre her skriver, vi holdt også på slik da vi var 6-7 år.

Da vi hadde jubileumsfest for barneskolen 20 år senere, kom en av guttene bort og spurte på en ekkel måte om jeg husket da vi lekte doktor i gresset. Jeg bare lo av ham, han skulle visst forsøke å få meg flau. Han var åpenbart mer flau enn meg over det som hadde skjedd!

Så forsøk å tenke at dette har nær sagt alle barn gjort, uavhengig av om de har opplevd overgrepssituasjoner. Omtrent alle barn leker doktor en gang i barndommen!

Vennlig hilsen Grete

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88429-er-jeg-ogs%C3%A5-slem/#findComment-484105
Del på andre sider

Det du gjorde i 6-7 årsalderen er veldig, veldig vanlig og helt normalt. Jeg kjenner meg igjen i både det du og de andre her skriver, vi holdt også på slik da vi var 6-7 år.

Da vi hadde jubileumsfest for barneskolen 20 år senere, kom en av guttene bort og spurte på en ekkel måte om jeg husket da vi lekte doktor i gresset. Jeg bare lo av ham, han skulle visst forsøke å få meg flau. Han var åpenbart mer flau enn meg over det som hadde skjedd!

Så forsøk å tenke at dette har nær sagt alle barn gjort, uavhengig av om de har opplevd overgrepssituasjoner. Omtrent alle barn leker doktor en gang i barndommen!

Vennlig hilsen Grete

Først og fremst: Tusen takk for svar! Det betyr mye for meg at dere støtter meg.

Grete: Jeg vet jo at alle barn leker doktor og at dette ikke er noe å skamme seg over. Tror allikevel ikke at så små barn vanligvis har så stor kunnskap om sex som det jeg hadde. Og hvis en 6-åring vet hvordan man lager babyer fordi hun har fått det fortalt så tror jeg ikke at hun klarer å gjennomføre det så detaljert i praksis. Og hvorfor skulle en 6-åring vite om oralsex? Det er vel ingen foreldre som forklarer sånt for barna sine! Håper jeg...

Psykologen min mener at dette helt klart tyder på at jeg hadde lært det på forhånd. Jeg selv skulle ønske at det var slik du sier, men jeg vet ikke... :(

Klem til alle sammen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88429-er-jeg-ogs%C3%A5-slem/#findComment-484506
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...